5 תשובות
ערק זה מזעזע סליחה
הזוי,יש כאלה שמתחברים לזה
לפי דעתי זה חזק מידי עדיף ואן גוך
ואן גוך אננס ומלון ביוש
ערק זה לא טעים מה
כי הם בני נוער מושפעים וחושבים שלשתות אלכוהול הופך אותך ל"קולים" ו"מקובלים" בחברה