9 תשובות
אני לא המישהו הנכון לשמוע ממנו את זה אבל תנסה לאהוב את עצמך ואת הגוף שלך
שואל השאלה:
מצד אחד בא לי לאכול בריא מצד שני לא יודע אוף אני רוצה להנות מהאוכל
מצד אחד בא לי לאכול בריא מצד שני לא יודע אוף אני רוצה להנות מהאוכל
אני בדיוק כמוך
שואל השאלה:
אני לא רוצה לעשות שינוי בגוף שלי אני רזה
אני לא רוצה לעשות שינוי בגוף שלי אני רזה
אז אתה שומר על התזונה בשביל הבריאות?
שואל השאלה:
כן סוג של
כן סוג של
אז אני לא יודעת לעזור לך... אני שומרת על תזונה (או לפחות מנסה) בשביל לרזות
אפשר לאכול בריא בלי לספור קלוריות, האמת אני לא ממש זוכרת איך זה אבל אל תבדוק כמה קלוריות יש, אם לא תדע עדיף ככה, תאכל דברים בריאים.
בכללי כתבת פה שאתה רק רוצה לאכול בריא ולא לרדת במשקל אז לא חושבת שזה הפרעות אכילה.
בכללי כתבת פה שאתה רק רוצה לאכול בריא ולא לרדת במשקל אז לא חושבת שזה הפרעות אכילה.
אממ פשוט תתרכז באוכל ותפסיק לספור
באותו הנושא: