7 תשובות
כל התחפושות מוזרות..זה הקטע
אנונימית
תתחפשי, זה על הקטע של פורים
תתחפשי למה שבא לך הכי טוב זה להיות מקורי
לא ניראה לי שישימו לב, גם ככה כל הקטע של התחפושות זה מוזר אז תלכי עד הסוף
כן ברור להתחפש זה הקטע של תחפושת
תלוי מה הסגנון שלך אם את לא אוהבת אותה אל תתחפשי אליה סתם
אנשים לא הבינו שלא הולך להיות פורים?