5 תשובות
פשוט לא להיפגש איתם אם זה לא נעים לך.
שואל השאלה:
הבעיה היא שאני לא גר איתם באותו עיר
הבעיה היא שאני לא גר איתם באותו עיר
שואל השאלה:
והוא חבר טוב שלי והיא חברה טוב שלי..
והוא חבר טוב שלי והיא חברה טוב שלי..
אם את לא רוצה תגידי שאת לא ככ במצב רוח לצאת ולהפגש, "תהנו"
תתרצי להם
יש מספיק תירוצים
במיוחד עם הקורונה
יש מספיק תירוצים
במיוחד עם הקורונה
באותו הנושא: