12 תשובות
כיוון ששפתנו היא שפה מכובדת, אין את המילה "מכוערת" בנפרד. כמו לא. ניתן לומר אל תאמרם או אל יאמרם. סתם אבל כן אין את המילה הזו לבד.
שואל השאלה:
^אז זה גם נכון שאין את המילה "לא"?
^כן. זה בגלל שהשפה שלנו מכבדת. (אמיתי זה הסיבה) אפשר לומר; אל פלגם, אימבי, אל ווקם. יש עוד, לא עולה לי.
^^זה ממש לא קשור חחח אם ככה אז לא היו כמעט קללות ויש באמהרית יותר קללות מעברית
אנונימית
"יעקב2382"
זה ממש לא הסיבה מה נסגר
אנונימית
בטח שכן, קללות התווצרו כדי לקלל את האויבים שלנו, לא מעבר.
פשוט שתוק יעקוב מה קשור חח
אנונימי
שואל השאלה:
חחח מה יש לכם
מה יעקב עשה לכם??
שואל השאלה:
אה יעקב לא שמתי לב שלמעלה כתבת "כמו לא" חחח
כן
וסמבובי
אנונימי
שואל השאלה:
^שקרן
אין מילה כזאת
נראלי minchiram