187 תשובות
מוות בעינויים
לא, מגיע להם לחוות דבר כזה בדיוק כמו שהם עשו למישהו
שילמדו לקח ויבינו כמה נזק הם עשו, הם הרסו חיים של אנשים אז שיהרסו להם את החיים גם
אבל אם הם עושים שוב ושוב אז מאסר להרבה שנים
אנונימית
כן
לא.
לא בעד עונש מוות בכללי, לא רואה איך זה יעזור להגיב באלימות לאלימות.
האם ארצה שהם ימותו? כן, מוות של התקף לב, לא רצח.
שואל השאלה:
מוות בעינוים וואו קשוח אומנם הם צריכים לחוות עונש כבד ואפילו מבחינתי שלושה מאסרי עולם אבל מוות בעינויים זה אכזרי.. וגם הם רק נערים
אנונימי
לא, לא מגיע להם למות כל-כך בקלות אחרי מה שהם עשו

שיסבלו.
לא, מגיע להם לחוות את מה שהם עשו ואפילו גרוע יותר שילמדו לקח
אנונימית
יש מצב שזה אכזרי, אבל הם הרגו נפש של ילדה וזה יותר גרוע מלהרוג, זה להרוג ולהשאיר בחיים וזה בנות שישארו עם נזק נוראי לכל החיים שלהן
אז אולי לא מוות בעינויים ואולי גם לא מוות, אבל שיחיו בתנאים לא תנאים מצידי בצינוק עם אוכל מקופסאות שימורים כי אם היא לא תחזור לחיות כמו שצריך אז גם הם לא צריכים אפילו יותר ממנה, מה שבטוח זה שמה שקורה עכשיו זה גן ילדים מה שעושים להם
שואל השאלה:
תכלס צודקת^
אנונימי
סירוס כימי
מוות בעינוים
לא עד כדי כך
על תגזים
כן ומי שאומר לא הוא אטום
אנונימית
חד משמעית כן
מחזק את (ט)יפה מש(ו)געת (:
זה לא שאלה.
ברור שנגד
מדובר בילדים שצריכים לשבת בכלא אבל גם ההורים שלהם בגלל חינוך רע.
עונש מוות זה למחבלים לא לילדים.
אנונימי
בעד.
אני נגד עונש מוות בכל מצב
נגד עונש מוות.
בעד הרחקה מהחברה.
נגד
עונש מוות צריך לתת רק למחבלים
לא. אני חושב שעינויים יהיו הרבה יותר כואבים לחארות האלה.
אני נגד עונש מוות בכל מצב, מה עם מקרה של האשמת שווא? או טעות בזיהוי? היו מקרים כאל, במקרה של כלא אפשר פשוט לשחרר, אבל ממות לא
"לאנשים עם רמת משכל של דלורס אמברידג', מגיעות כמה שנים קשות באזקאבן."

בברכה, סלית'רין קווין.
לא, הם צריכים מאסר עולם הם צריכים לסבול ולא 'להתחמק' מהעונש
אונס זה דבר מזעזע, אבל לא.
בכללי אני לא בעד עונש מוות, זה בעצם לומר לבן אדם שזהו אין לו איך להשתפר, וזה לא בסדר, כי אנשים יכולים להשתנות.
אבל העונשים במדינה הזאת לאנסים? מביך בשבילנו. הממשלה מקילה בזה, היא משחררת אנסים ממעצר תוך יומיים ולא עושה כלום עם התלונות, ואז יום אחר כך כשעוד אישה נאנסת ונרצחת היא לא מבינה למה.
אולי במקום להתעסק כל כך בהאם להאריך את הסגר בעוד יומיים מישהו שם צריך לחשוב על יישום עונשים חמורים יותר לאנשים שעושים דברים כל כך מזעזעים.
נ.ב. פעם הבאה שים טריגר, זה אתר גדול ויש פה אנשים שיכולים להיכנס להתקפיי חרדה מזה:)
בעד ברור
^ את לא נגד עונש מוות בכלל?
אם זה היה מישהו שרצח מישהו קרוב אלייך (חס וחלילה טפו טפו טפו) אני בטוחה שהיית חושבת אחרת
לא עונש מוות, עונש חמור בוודאי אבל עונש מוות לא.
ממש לא. לא משנה מה הוא עשה כרגע בזמנים האלו אין זכות להרוג אף אחד
א מי שאנס עדיין חיי אבל הוא רצח נשמה אחרת
ב מדובר פה על נערים ספציפית
לא צריך להרוג כל אחד, צריך להסביר להם מה הם עשו להעניש אותם באופן חמור הרבה ממה שיש עכשיו אבל להרוג אותם לא יעזור
אני נגד עונש בכללי (לא, אני לא תומך באונס)
עונש מוות בכללי זה לא טוב לדעתי כאילו זה כן מבטיח שהן לא יאנסו אחר כך אבל אני תמיד חשבתי שיהיה מצחיק לשים אנשים בחדר הלבן כעונש
סירוס.
כן בכסא חשמלי
deftera צודקת במאה אחוז
גם בנים נאנסים, מוטרדים מינית ונרצחים בידי בנות/בנים ואף אחד לא שם לב
לא בעד להרוג אותם. הם צריכים לסבול, בעד לסרס אותם.
לא, עונש מוות זה יהיה טוב בשבילם, מה שכן צריך זה לפרסם את התמונות שלהם ולעשות עליהם שיימינג מטורף שיצטערו על זה שהם קיימים והרבה זמן בכלא
מה לעזאזל לא
נגד, ולפני שמי שקורא את זה יעשה פרצוף אני אסביר. אני חושב שזה דבר נורא והזוי, אבל עונש מוות הוא דבר שלא מקובל כבר בעולם. אפשר לשים אותם בקלבוש לכל החיים בלי אפשרות לחנינה, זה גרוע כמעט כמו מוות, אם לא יותר
אנונימי
זה בלתי אפשרי גם אם רוצים בגלל שזה נוגד את עקרון האום שאסור להרוג נערים/ילדים מתחת לגיל 18.
למה יש אנשים שמשווים רצח לאונס?
בעד אם הם עשו את זה לבנות ואין להם כבוד למין הנשי לא מגיע להם לחיות
שואל השאלה:
וואלה אחלה תגובה ^^
אנונימי
אני בעד מאסר עולם, לתת להם לסבול כמה שיותר ולהרגיש מה אותה ילדה הרגישה.
כמובן שזה אף פעם לא יהיה דומה אבל לפחות לתת לו להרגיש חרא
נגד לנערים, מעל 18 כן.
נגד,
עם כמה שזה נוראי זה לא מצריך לקחת חיים מבן אדם.
צריך לתת להם מאסר עולם שיסבלו אבל לא מוות כי זה לא שווה לרצח
Kif
קודם כל אונסים גם גברים, "אין להם כבוד למין הנשי" אין להם כבוד לאנושות, אין להם כבוד לאף אחד.
אל תתחילו מלחמת מינים בבקשה, זה לא קשור לשאלה וזה ידפוק את הדיון פה.
ואל תשוו רצח לאונס, מרצח אי אפשר להשתקם, אתה מת.
אף אחת/אחד שנאנס/ה לא רוצה שיגידו עליו/ה שהם מתים.
הם חיים, הם נושמים ומגיע להם טוב, לא "רצחו אתכם."
ובכלל פה בארץ ראיתי מקרה של אונס ושחררו את האנס מהכלא תוך איזה כמה חודשים
חייבים לעורר יותר מודעות בעניין הזה.
לא מגיע לאנשים כאלה לחיות בכיף שלהם.
הכי טוב זה שהם יזדקנו בתא מאסר הם ירגישו כל כך רע זה אפילו יותר רע ממוות כי אם יהרגו אותם אז הם פשוט ימותו זה סבל לשניה.
צריך לתת להם סבל *לכל החיים*!!
אם הם גרמו למישהי לסבול כל החיים, להם גם מגיע את זה.
לא
עונש מוות הוא תוצאה של נקמה אימפוליסבית ואכזריות שהובילה את הפושע לאנוס מלכתחילה

כמו שאמרו לפני
אי אפשר לפתור אלימות באלימות
לא עונש מוות

אני בעד סירוס
מצחיק שהשאלה מתרכזת על בנים וכלומר על נערים?

ומה עם נערות שאנסו?
אנונימי
לא.. ולמה באמת דווקא נערים או רק בנים בכליי
אונס זה נוראי אבל עונש מוות זה מוגזם
עדיף סירוס גם ירתיע אנשים מלאנוס וגם יפתור תבעיה
נגד
נגד, לדעתי מגיע להם 10 שנים בכלא, אולי אתם חושבים שזה לא מספיק אבל זה 10 שנים של זמן לחשוב עם עצמם, שגרה שחוזרת על עצמה ושום אפשרות להשיג כמעט הכל. אונס זה נורא, אבל לדעתי לא יותר נורא ממוות, במוות אין אפשרות להשתקם, אין אפשרות להמשיך ולהתמודד פשוט קפוא ונגמר. אחרי אונס, שזה דבר נוראי ובאמת שובר כלכך הרבה אנשים בכל זאת אפשר להמשיך להתקיים ולהשתקם. אז לדעתי אתם קצת מגזימים.
לא, כי עונש מוות הוא מהיר וסופי. הם צריכים לסבול כל חייהם בגלל מה שהם עשו.
נגד
כן זה לאנוס זה נוראי אבל עונש מוות? מוגזם
אנונימית
נגד כי הם רק נערים הם לא ידעו מה הם עושים
אונס זה מזעזע
לגנוב למישהו זה מזעזע
להרביץ לפעוט זה מזעזע
לרצוח זה מזעזע
לאיים זה מזעזע

איך תחליטו מה פחות ומה יותר מזעזע ולמי מגיע למות כאילו אתם אלוהים?
אנונימי
למה נערים דווקא נשמע אכזרי לא בעד
אנונימי
למה "נערים"
כולם.
אנונימי
לא, בשביל זה יש בית כלא.
ולמה רק נערים?
ממש לא תתביישו
בעד, כי הם רצחו את הנפש של מי שהם אנסו
כולכם ילדותיים ומונעים מהרגש
נגד נגד נגד נגד חיים של אדם לא אכפת לי שאנסו מצדי במקום לקחת להם את החיים לתת להם קודם כל לומר סליחה ולהתנדב ולעזור לאנשים במשך כמה שנים אז תחשבו על זה במקום שהוא ימות לפחות שיהיה טוב שיעזור לאנשים דיי לא מוות נשבע כולכם שדים דאפאק אשכרה מוות
אני אגב הייתי רוצה שנערים יאנסו אותי חח ביי
אנונימי
נגד
מכיוון שהם אמורים ללמוד מהטעות שלהם והם צריכים להבין מה המשמעות של זה הם לא צריכים לסבול בגלל טעות כזאת לפי דעתי לפחות וכאלה שחושבים שכן זאת טעות
תחשבו שהבן שלכם או הבת שלכם יאנסו מישהו או מישהי אתן רוצים שיהרגו אותו בגלל טעות כזאת בגלל טעות אחת מסכנה לגמור חיים של בן אדם? ואל תגידו נחנך אותם אחרת כי זה לא עובד ככה זה לא נכון את לא יכולה לדעת מה יקרה וכמובן שתמיד נרצה הכי טוב עבור הילדים שלנו ואני לא ארצה שיהרגו את הילד שלי לא משנה מה ואני מאמינה שגם אתם
נגד חבורה של מפגרים
נגד
עדיף סירוס
אנונימית
כל כך בעד
אנונימית
לגמרי בעד. אבל קודם לסרס
מה אתם מראים אמפתיה לאנסים גועל נפש
כל המרחם על אכזרים סופו להתאכזר לרחמנים
אנונימית
הם לא צריכים לסבול בגלל טעות?
כמעט ואף אנס לא משתקם או משתנה אחרי האונס, הם לא יידעו הסכמה ולא רוצים לדעת.
האדם שהם פגעו בו לא עניין אותם, לא עניין אותם שהוא היה חסר אונים ללא יכולת להתנגד, וגם אם התנגד הבכי, הצעקות והניסיונות לברוח לא עזרו.
לא צריך לגלות חמלה לאנסים, לא צריך להלל אותם ובטח שלא "הם עשו טעות".
טעות עושים כשמתנגשים באדם בלי כוונה,
לא כשחודרים לאדם בכוח ללא הסכמתו.
לא בעד עונש מוות אבל בעד סירוס כימי. ברגע שהם מתים הם מפסיקים לסבול. להישאר בחיים ולהיות מסורסים זה עונש יותר גרוע וגם יש בו יותר הגיון לדעתי.
סירוס יותר נורא. אז סירוס
המטרה של בתי המשפט זה ליצור חברה מתוקנת
בכל מקום שיהיו בני אדם תיהיה פשיעה

עונש מוות לא תורם להרתעה, הוא בעייתי, והוא מוציא מאנשים את הרצון לנקמת דם כאילו חזרנו לימי הביניים שהיו מענים אנשים ובסוף הדבר היחיד שיקרה שמקרי האונס רק יעלו

זה לא יתרום לאדם שנאנס ולא יעשה שום צדק לנאנס

וגם איך אפשר להחליט מאיזה פשע מגיע לאדם עונש מוות? גם התעללות בילד זה לא פחות נורא
האמת היא שאנחנו לא יכולים לקבוע למי מגיע למות ולמי לא והוא צריך לשבת בכלא רק כי הוא מסוכן לחברה וככה גם לשלם את החוב לחברה שנגדה פשע
נגד
כי לא מגיע להם, מגיע להם להירקב בכלא ולסבול כל רגע על זה שהם רצחו נפש של בן אדם
אני בעד עונש מוות למחבלים וגברים מעל גיל 50 אם כבר
אנונימי
כולה אנסו מי שישמע על אלה שמפרים את ההנחיות אתם לא מדברים
אנונימי
שואל השאלה:
יגזען לזקנים^^
אנונימי
הם רק נערים, שילכו לבית חולים פסיכיאטרי לשנתיים , דבר ראשון זה עינוי, דבר שני הם יצאו משם כמו חדשים
בעד. כי אז הם יראו שהעונש הרבה יותר כבד והמקרים יפחתו באופן משמעותי לדעתי.
הם לא תמיד נערים.
לנערים האלה מגיע כיסא חשמלי או תלייה בפומבי. נראה לי גם את ההורים צריך להרוג כי הם גידלו מפלצות שכאלו.
אנונימי
בעד, ובתליה/סקילה/שריפה/עריפת ראש עם גרזן לא מושחז. אנשים כאלה לא ראויים לחיות איתנו כאחד האדם. גם לא בכלא.
לא. אין לנו זכות בתור בני אדם לקחת חיים של אחרים *אף על פי שהם לקחו!*.
כמובן, מגיע להם עונש קשה אחר (אולי למנוע את האפשרות לתת חיים לאחרים)
או כל עונש קשה אחר שיהרוס להם את החיים כמו שהם הרסו של אחרים, אבל רק לא מוות.
אנונימית
נגד.
נקודתית יכול להיות שעונש המוות הזה צודק (גם יכול להיות שלא, לאדע), אבל גזירה של עונש מוות במקרה הזה (תאורטית) תיצור תקדים להענשה דומה לכל מיני עבירות.
כלומר אם לדוגמא יקבעו פה עונש מוות לנערים שאנסו אז מייד יווצר תקדים שיוכלו להשתמש בו גם למשפטי אונס שיבואו, ומכאן הדרך לאופציית עונש מוות חוקית גם לרוצחים, גנבים בסכומים גבוהים, מתעללים ואפילו לצרכים פוליטיים (בהמשך)-היא מאוד מהירה, ולדעתי מדינה שבה אזרחים לא עוברים על החוקים מתוך פחד שיוציא אותם להורג זו ליטרלי דיקטטורה.

ומי שאומר שזה לא יקרה כי מערכת המשפט פועלת "נטו מצדק" והפוליטיקאים שלנו "בחיים לא יעשו רע".. נו באמתת.
ממש ממש לא ואני אסביר למה , יש כאלה שרוצחים בני אדם ולמה להם לא מגיע עונש מוות ? לפי דעתי זה הדבר הכי דפוק לתת להם עונש מוות ולאלה שרוצחים בחוץ חופשי לא ...
אנונימי
סירוס ומאסר עולם לכל אנס ורוצח
זה לא משנה באיזה גיל זה הם בכל זאת אנסו מגיע להם משהו יותר אכזרי ממוות כי אותה נערה שאנסו תישאר עם זה לכל החיים והיא תפחד להתחתן
^
זה לקחת חיים של בן אדם אז פחות .
אנונימי
נראה לי מגיע להם לסבול כל החיים כדי ללמוד את הטעות שהם עשו. כי להרוג זה יותר מדי קל. איזה מפלצות אנסו נערה מסכנה אפילו לא אישה עכשיו היא תחייה כל החיים עם העצב הזה.
אנונימי
ממש לא אני בכללי נגד עונש מוות.
אני יותר אוהבת את האופציה של לתת להם להתרקב בצינוק לשארית חייהם או כמובן סירוס כימי ולכלא.
^^
הם הורסים למישהי את החיים אתה מבין את זה או לא?
נגד, לא פותרים ככה בעיות
נגד. סירוס מספיק.
אני בעד לשים אותם בכלא מסריח עד סוף חייהם. במדינה שאנסים מקבלים עבודות שירות אתם מתפלאים שיש אונס כל שני וחמישי?
וראיתי שמישהו כתב כאן "הם נערים הם לא ידעו מה הם עשו"
אני לא יודעת מה איתך, אבל אפילו בגיל 13 היה לי מספיק שכל להבין שאונס זה לא תקין - ואני לא היחידה. זה שהם נערים זה לא תירוץ לאונס.
לא מגיע לאף אחד למות אבל הייתי נותנת עונש יותר חמור מעבודת שחרות
ערב טוב, אני חד משמעית נגד הרעיון כיוון שזה לא אותה עבירה אני מסכים שאונס זה מעשה מגעיל שלא יעלה על הדעת, אבל מוות זו רמה אחרת אני מאוד מצטער לאמר אבל כול מי שאומר מוות והרבה יותר גרוע מכך מקל ראש בחיי אדם וצריך לבדוק מה קורה בנפש שלו ולמה זה ככה.

אני הייתי בטוח שהתשובות פה יהיו לא נחרץ ואני רואה שהמון ענו כן וגרוע מכך, זה לא נראה לי תקין אני ממש מצטער.

שיהיה לכולם ערב טוב והמשך שבוע נהדר(:
לא... שירקבו בכלא הכי הרבה זמן ויסבלו.
ואם הם לא נרקבים בכלא וסבבה להם אז כלכך כן.
אנונימית
נגד . אני חושבת שזה לא בסדר בשום צורה אונס אבל אני חושבת כם שאפשר להתמודד עם דברים כאלה בדרך שונה . אם זה מאסר , ואם זה אפילו לפתוח משהו כמו בית משוגעים לאנסים . אבל אני לא חושבת שצריך להרוג אנשים על זה מוזמנים לא להסכים
Snt
לא.
לאף בן אדם לא צריך עונש מוות.
לא
לא. לא. לא.
נגד כי ממוות הם לא יסבלו ומאוד מגיע להם לסבול
זאתי מהזה
את מעלה לי את העצבים אין הצדקה לאונס
אנונימי
בעדד!!!! בעינויים ובהשפלה ענקית.
מעשה כזה זה נטו לרצוח את הבנאדם גם אם לא חיצונית אז פנימית. והעונש על דבר כזה צריך להיות מידה כנג מידה במינימום. אז עונש מוות ואולי אפילו פומבי. והעיקר שיהיה בייסורים.
תלוי בהגדרה שלך...
יכול להיות שהוא לא ממש אנס אבל עדיין פגע אז מוות זה לא הפיתרון
לא כל נגיעה בלי רשות זה אונס...
אנונימי
אני נגד הקונספט של עונש מוות
אבל הייתי רוצה שהם יחטפו איזה משהו חזק שיעשה את זה מעצמו
לא, למה שימותו בלי שיכאב להם ובלי סבל?
עדיף שיתעללו בהם, ירביצו להם מכות רצח
לא מגיע להם למות
ממש לא אם לא לקחו לה את הנפש כמו ברצח היא תמשיך לחיות לא תמות אבל מה שהם זוועתי
נגד, אני נגד עונש במוות בכללי.
לדעתי זה לא מתפקידנו כבני אדם להחליט מי ימות ומי יחיה. אני כן בעד מאסר עולם ושירקבו בכלא מצידי.
לאף אחד לא מגיע מוות . מגיע להם עונש קשה, אבל לא מוות.
אנונימית
^סליחה מראש
מסכים עם כל מילה
לא ומכמה סיבות:
1. אונס לא מצדיק עונש מוות, הדבר היחיד שמצדיק עונש מוות זה רצח. צריך לזכור שעונש מוות הוא עונש בלתי הפיך וצריך להשתמש בו רק במקרים שהמעשה שנעשה מזוויע עד לרמה שזה יהיה לא נכון מוסרים להחזיק אותו בחיים וגם צריך וודאות מלאה שהוא עשה את המעשה מרצונו, לא חסרים סיפורים על אנשים שהיו בכלא שנים עד שהוכיחו שהם חפים מפשע, עכשיו תחשוב שהאנשים האלו היו מקבלים עונש מוות.

2.עונש מוות לא מצדיק את עצמו בכללי, כי אם אני מבצע פשע שאני יודע שאקבל עליו עונש מוות למה לא פשוט לעשות עוד פשעים עד שיתפסו אותי כי גם ככה יתנו לי עונש מוות.


למרות שאני מסכים שיש פושעים שפשוט לא צריך לבזבז עליהם חשמל מים ואוכל שמגיעים מהמיסים שכולם משלמים.
בעד לגמרי אבל קודם כל שיסרסו אותם או שיעברו משהו קשה ואז הם יחיו עם זה כל שארית חייהם , או שיעשו להם את מה שיעשו להם שיסבלו ואז יהרגו אותם.
זה טראומה לרגע בשבילם וזה אכזרי אבל בשביל ילדה זה טראומה לכל החיים..
לא, לאף אחד לא מגיע מוות. כן מגיע להם סירוס
אנונימית
בעד
ורק להבהיר משהו קטן, לא רק נערים אונסים ולא רק בנים.
כן כן... וכן!
עוד פעם השאלות האלה? נגד, אני נגד מוות לרוצחים אז אני גם נגד מוות לאנסים, רצח יותר גרוע
לא, מגיע להם סירוס שידעו לשלוט על הזין שלהם
qweens איך עינויים זה לא טראומה לכל החיים
לא
את לא יודעת את זה בוודאות זה דבר 1 דבר 2 מי שאונס מגיע לו להאנס
נגד, פשוט צריך לחתוך להם את הביצים כדי שהם לא יאנסו יותר אף פעם.
אנונימית
נגד,
צריך מוות בעינויים.
^ מי יהיה המענה
5 שנים בכלא
מיה חאליפה
שילמדו לשלוט על הזין שלהם
זה לא השאלה
אני חושבת שצריך לחשוב על עונש משמעותי שבאמת מבטא משהו, ולא סתם עונש חסר משמעות שלא באמת יועיל וילמד לקח.
לא.
שיקום
אני לא חושבת שמוות אבל כן מאסר עולם בכול זאת זה משהו שהולך עם אותה מישהיא לנצח...
chiara מה ההבדל? שבהמתה מישהו צריך להזריק/לתלות או עוד משהו?
אני חושב שכ15 שנה זה טוב האמת, ורצח לא מוצדק זה 25
תפסיקו עם ה"שיסבלו"
כרגע זה מה שקורה ולא רואים ירידה במספר האנסים
אנשים לא אוהבים למות
יהיו פחות מקרי אונס אם יהיה עונש מוות
אלוהים ישמור ממש לא מוות ממש ממש לא. כלא, תיק. והשאר רק להגיד שיהיה בהצלחה בחיים לשרוד
לא , אבל עדיף לענות אותם כל החיים
אנונימיהו אנסים בדרך כלל חושבים עם הז*ן/כ*ס אז פחות חושבים אל העתיד, אני חושב שקשה מאוד לשכנע חולים נפשיים לא לאנוס, לדעתי הכי טוב זה לעודד קניית ספריי פלפל, ולעשות את זה חוקי אם זה לא.
אני בעד סירוס
ברור שלא מה כן?!
נכון זה נורא ואיום אבל לא צריך למות בגלל זה אבל לדעתי כן כמה שנים בכלא
לא מוות אבל עונש של חצי שנה עד 3 שנים בכלא נראה לי מספיק
בעד ;)
מיה חאליפה
אני לא מבין כל כך את החשיבה שלך
את חושבת שהם עושים מה שבז*ן שלהם?(תרתי משמע)
עדיין יש בהם טיפה טיפה הגיון
והם יודעים שמה שהם עושים מוביל לתוצאות
זה לא שהם כאילו המוח שלהם כבוי לגמרי והם לא שולטים בעצמם
זה מה שאני אומר, אנשים חכמים יידעו שזה לא חכם בכלל, ושזה סיכוי גדול מאוד שילכו לכלא על זה, עדיף אם כבר ללכת לבית חושפנות או משהו, וגם אנשים פחות חכמים יודעים מה קורה כשעוברים את החוק, אני חושב שרוב הזמן הם חולי נפש או סדיסטים גדולים, ושלמנוע מקרים כאלה אני חושב אפשר לשנות רק מהצד הנפגע... אז הרתעה פחות אפקטיבית
אני בעד שימנעו זאת מראש.
שידאגו לנוער שלא ידרדר, שיעלו את המודעות לחומרה שבזה, ושהחינוך יהיה טוב.

נכון שלו היה עונש מוות, זה היה גורם לנערים לחשוב לפני שהם עושים את זה,
אבל לרצוח נערים שכבר אנסו, בלי לתת להם דרך חזרה?
זאתי מהזה מה?
סירוס כימי
מאסר עולם (שזה 25 שנים בכלא) ואז מוות בעינויים
בעד,
וואי תאמת רק מלפני מה? שעה - שעתיים חשבתי על זה?
באמת אני תמיד אומרת, בעיניי יותר גרוע מרצח, יותר גרוע מגניבה, יותר גרוע מבריונות, יותר ממה שבא לכם.
בראש הרשימה שלי הדבר הכי נוראי שבן אדם יכול להרשות לעצמו לעשות זה לאנוס.
הסיבה הפשוטה - ברגע שאתה אונס בעיניי, אתה רוצח נפש נשמה משפחה.
אתה גונב לפעמים בתולים, תמימות, חיים נורמליים לבן אדם שלא יחזור לעצמו עוד.
ובעיניי הכי גרוע, אתה רוצח ועוד משאיר אותו חי. אתה הורג את הבן אדם, ואתה משאיר אותו לחיות עם הכאב.
זה רמה של פסיכופתיות שבעיניי יש להשמיד.
בדרך כלל כשרוצח הורג אדם, זה מסיבות שאני לא מצדיקה אבל בדרך כלל יש סיבות למה הוא חושב שזה נכון, הוא גם רוצח את הבן אדם כי הוא פחדן, כי הוא לא יכול להסתכל בעיניים של הבן אדם עוד, הוא בעצם נפתר ממנו כאשר הוא לוחץ על ההדק, או דוקר אותו.
באונס, אתה יודע שהאדם הזה חופשי, שהוא חי, שאתה פגעת בו בדרך הכי נוראית שאני יכולה לדמיין, ואין לך בעיה להסתכל עליו ולהמשיך לחיות את החיים שלך.
אונס זו רמה אחרת של אכזריות.
זה גם אומר המון על הבן אדם, לחשוב שפשוט מותר לך הכל, שאתה רשאי ככה לחדור לבן אדם בלי רשותו, אין שום מניע לאונס חוץ מסדיסטיות, חוץ מרוע שאי אפשר לתאר.
זה לא שהחיים הובילו אותך לזה כמו רצח לפעמים שנפלת לזה, כי אתה צריך כסף, או כי נולדת למשפחה שהתעללו בך בילדותך ששוב אני לא מצדיקה אבל עוד איך שהוא אתה יכול להגיד אוקיי, מעץ של תפוזים לא יצא אגסים, או כזה התפוח לא נופל רחוק מהעץ או כל משפט אחר שבעצם החיים הובילו אותו לרגע הזה.
באונס, בהטרדה, זה בא מהמקומות הלא צפויים, דווקא מאלה שחושבים שהכל מותר להם, שמי יתעסק איתם? מי לא ירצה אותם בכלל? בעיניהם הם עושים טובה למי שהם אונסים.
ובעיניי עונש מוות, זה להראות להם "אתם לא אלים, אתם לא יכולים לקחת כל מה שאתם רוצים", זה להעמיד אותם במקום, להראות להם שהם רק בני אדם, ושאותם נפשות שהם רצחו, הם לא יפגעו בעוד נפשות כאלו, לא עוד.
כמה רוצחים באמת הורגים? הכי הרבה? הולכת איתכם למוות הכי גדול בכל ההיסטוריה של פסיכופת יחידני ולא צבא אז אל תקחו אותי לשואה עכשיו.
200 איש, זה הכי הרבה אנשים שנרצחו על ידי רוצח וזה היה בשנת 1861, היום המצב השתנה הרבה יותר קל למצוא רוצחים ולא מגיעים עוד למספרים האלו (לא שאני מזלזלת בהרוגים, הרוג אחד שווה למיליונים אבל רק לטובת השאלה).
זאת בעוד אנסים, אונסים 30? 40? כמה שבא ליד. ולפעמים יותר מפעם אחת ומי יודע? מי שומע? למי יש את האומץ לדווח. מבושה, שיגידו שזה אשמתו/אשמתה ואיך היא/הוא לא זרם/ה
וזה עד היום אפשר לשמוע על המספרים האלו על הסיפורים האלו.
והם לא יפסיקו, הם לא.
ואני חושבת שהדבר היחידי שיכול לעזור, זה עונש מוות לאנסים, כי אני לא רואה אותם כבני אדם. אני באמת שלא. אפילו לקרוא להם חיות, זה העלבה לחיות. הם מפלצות.
^ זה שונה מאוד כי אנחנו מאשימים אותם, את לקחת את ההרג הפיזי מחוץ להקשר, זה כמו שאם מישהו נותן לי אגרוף ללחי אז אני מפציץ לו את הבטן ואז את אומרת שאני יותר נורא
לא,
בעיני עדיף שיסבלו ממה שעשו לה.
עונש מוות יהיה יותר מדיי קל בשבילם, צריך לכלוא אותם בסורגים לאיזה 20+ שנים ורק אז לתת להם עונש מוות.
הם לקחו כביכול לילדה / נערה מסויימת את החיים היא לא תחזור כנראה להיות מה שהיא הייתה הם צריכים לסבול מזה ולהבין עד כמה המעשים שהם פעלו היו חמורים.
את מגזימה לגמרי, יש עוד מניע לאונס - סיפוק מיני
כן, הם ישאירו למי שהם אנסו טראומה לכל החיים, מצידי שישרפו בחיים
sorry cory לא הגזמת
^מיה חאליפה אני אפילו לא מגיבה.
אני חושבת שכל מה שאתה כותב פה רק מוכיח את הטענה שלי.
החשיבה האנוכית הזו של אני רוצה לגמור עכשיו אז אני אאנוס מישהי, זה בדיוק למה אני חושבת שיש להעניש אותם בגזר דין מוות.
ממש לא, גם לא נערים אני לא בעד. כיאלו אונס זה חמור מאוד אבל עונש מוות קצת הגזימו אולי 3 שנים בכלא במקסימום
^ אני אמרתי שאת מגזימה בגלל הדיבור הפואטי שלך, התשובה הארוכה הזו נראית קצת מטופשת לדעתי ואני נתתי דוגמה לאחת הטענות שאפשר להפריך בקלות. הם לא סדיסטיים הם חולים בנפש והם חושבים על הזקפה שלהם אז הם אונסים.
איפה נערי ישראל שיבואו לאנוס אותי כבר
אנונימי
!?bitch please
את רוצה לראות מישהו סובל זה רצון אכזרי
את כותבת את זה בלי הרבה מחשבה את כותבת את זה מתוך רגש שלילי ורצון לנקמה שזה די דומה לאדם שביצע את העבירה

חוץ מזה שאת מתעלמת מזה שמערכת המשפט עלולה לטעות ולהרשיע חפים מפשע. זוהי טעות שחברה אינה יכולה להרשות לעצמה.

לגבי התועלת היעילות של עונש מוות לא הוכחה, כלומר הוא לא מונע את הרצח/אונס הבא. היו מחקרים על מדינות בארצות הברית שהראו שהיא דווקא מעלה את כמות הפשיעה, ויש בזה המון היגיון, המסקנה הייתה שרמת הברוטליות הכוללת שלנו כחברה עלתה, כשאת מביאה רצח כדבר לגיטימי ונקמת דם אכזרית כדבר לגיטימי את מבטלת כל נורמה חברתית שיש לקדש חיי אדם ואת אומרת שאפשר לאבד את הזכות לחיים בסופו של דבר את מעלה את רמת האכזריות בקרב אנשים

את לא אובייקטיבית ולא מחפשת צדק כי זה לא צדק ואני לא מגן על אנסים מבחינתי הם נתעבים, התגובה שלך נכתבה מאיפולסיביות ונקמה
^ מחזק
האנסים לקחו חיים וגם להם לא מגיע חיים.בן אדם שנאנס הוא בן אדם שמת מבפנים,זה ממש לא נקרא חיים לרצות כל יום למות ולהאבק בטראומה.זה בלתי אפשרי לסלוח ולרחם על מישהו או מישהי שהתייחסות לבן אדם כמו לבובה ורצחו לו את הנפש באכזריות.כל אלה שאמרו שהם נערים כאילו זה אומר שהם תמימים,מה הקשר?הם כמו כל אנס לא שלטו בעצמם ורצחו נפש של בן אדם.שזה מגיע לחיים של בן אדם אין שום מחילה.אלה שהעזו להגיד שיקום לאנס,אין לי מושג מאיפה הרחמים אליהם והרצון שיהיו להם חיים נורמליים,הבן אדם שהם אנסו בחיים לא יחזור להיות עצמו לא משנה כמה טיפולים פסיכולוגיים הוא יעבור(מה שגם לא מגיע לנאנס כי למה שהוא יהיה צריך להלחם על הנפש הבריאה שלו רק בגלל שחיה לא שלטה בעצמה)אז כן ברור האנסים ישתקמו וימשיכו בחיים רגילים אחרי שהם הרסו חיים
אנונימית
האנסים לקחו חיים וגם להם לא מגיע חיים.בן אדם שנאנס הוא בן אדם שמת מבפנים,זה ממש לא נקרא חיים לרצות כל יום למות ולהאבק בטראומה.זה בלתי אפשרי לסלוח ולרחם על מישהו או מישהי שהתייחסות לבן אדם כמו לבובה ורצחו לו את הנפש באכזריות.כל אלה שאמרו שהם נערים כאילו זה אומר שהם תמימים,מה הקשר?הם כמו כל אנס לא שלטו בעצמם ורצחו נפש של בן אדם.שזה מגיע לחיים של בן אדם אין שום מחילה.אלה שהעזו להגיד שיקום לאנס,אין לי מושג מאיפה הרחמים אליהם והרצון שיהיו להם חיים נורמליים,הבן אדם שהם אנסו בחיים לא יחזור להיות עצמו לא משנה כמה טיפולים פסיכולוגיים הוא יעבור(מה שגם לא מגיע לנאנס כי למה שהוא יהיה צריך להלחם על הנפש הבריאה שלו רק בגלל שחיה לא שלטה בעצמה)אז כן ברור האנסים ישתקמו וימשיכו בחיים רגילים אחרי שהם הרסו חיים
אנונימית
האנסים לקחו חיים וגם להם לא מגיע חיים.בן אדם שנאנס הוא בן אדם שמת מבפנים,זה ממש לא נקרא חיים לרצות כל יום למות ולהאבק בטראומה.זה בלתי אפשרי לסלוח ולרחם על מישהו או מישהי שהתייחסות לבן אדם כמו לבובה ורצחו לו את הנפש באכזריות.כל אלה שאמרו שהם נערים כאילו זה אומר שהם תמימים,מה הקשר?הם כמו כל אנס לא שלטו בעצמם ורצחו נפש של בן אדם.שזה מגיע לחיים של בן אדם אין שום מחילה.אלה שהעזו להגיד שיקום לאנס,אין לי מושג מאיפה הרחמים אליהם והרצון שיהיו להם חיים נורמליים,הבן אדם שהם אנסו בחיים לא יחזור להיות עצמו לא משנה כמה טיפולים פסיכולוגיים הוא יעבור(מה שגם לא מגיע לנאנס כי למה שהוא יהיה צריך להלחם על הנפש הבריאה שלו רק בגלל שחיה לא שלטה בעצמה)אז כן ברור האנסים ישתקמו וימשיכו בחיים רגילים אחרי שהם הרסו חיים
אנונימית
האנסים לקחו חיים וגם להם לא מגיע חיים.בן אדם שנאנס הוא בן אדם שמת מבפנים,זה ממש לא נקרא חיים לרצות כל יום למות ולהאבק בטראומה.זה בלתי אפשרי לסלוח ולרחם על מישהו או מישהי שהתייחסות לבן אדם כמו לבובה ורצחו לו את הנפש באכזריות.כל אלה שאמרו שהם נערים כאילו זה אומר שהם תמימים,מה הקשר?הם כמו כל אנס לא שלטו בעצמם ורצחו נפש של בן אדם.שזה מגיע לחיים של בן אדם אין שום מחילה.אלה שהעזו להגיד שיקום לאנס,אין לי מושג מאיפה הרחמים אליהם והרצון שיהיו להם חיים נורמליים,הבן אדם שהם אנסו בחיים לא יחזור להיות עצמו לא משנה כמה טיפולים פסיכולוגיים הוא יעבור(מה שגם לא מגיע לנאנס כי למה שהוא יהיה צריך להלחם על הנפש הבריאה שלו רק בגלל שחיה לא שלטה בעצמה)אז כן ברור האנסים ישתקמו וימשיכו בחיים רגילים אחרי שהם הרסו חיים
אנונימית
אפשר שיקום ועוד איך, יהיה קשה אבל אפשר אם ממש מנסים, ותלוי באנס. לדוגמה בנטפליקס יש סדרה על בתי כלא קשוחים ובפרק אחד באפריקה איפשהו, עם אחוזי אונס גבוההים מאוד, יש איזה אסיר שרואים שכואב לו הלב על מה שהוא עשה, ורואים שהוא מבין והוא רוצה להשתפר.
אני חושבת שהן צריכים לשבת בכלא
הרבה מאוד זמן
אבל אני לא חושבת שהם צריכים עונש מוות
אני חושבת שהן צריכים לשבת בכלא
הרבה מאוד זמן
אבל אני לא חושבת שהם צריכים עונש מוות
נגד, כי זה לא מוגדר כעונש, זה סתם לרצוח בן אדם, מעשה סיתמי וחסר כל תועלת, אני לא רואה פה איך מישהו סובל מהמוות שלו כשהוא כבר מת, עונש מוות זה דבר שהיו נוהגים לעשות בימים עברו
נגד, כי זה לא מוגדר כעונש, זה סתם לרצוח בן אדם, מעשה סיתמי וחסר כל תועלת, אני לא רואה פה איך מישהו סובל מהמוות שלו כשהוא כבר מת, עונש מוות זה דבר שהיו נוהגים לעשות בימים עברו
יש גם בנות שמטרידות...
אנונימי
יש גם בנות שמטרידות...
אנונימי
יש גם בנות שמטרידות...
אנונימי
חחח איזה באג לול
אנונימי