6 תשובות
הוא
אנונימית
כאתם/הם. למשל בשאלה ששאלת צריך "איך לפנות אליהם" ולמשל "הם הולכים" אני הולכ/ת אליהם" "אני פוגש/ת אותם"
או ש"הוא". (לפי מה שכתןב אצלם בביו זה אתה/they/them)
שואל השאלה:
אבל רשום גם אתה
זה אפשרי להגיד אתה?
אנונימית
אין דבר כזה "הם". זה בן אדם אחד, לא כמה. זה הוא.
וכמו כן, הסתכלתי לו קצת בדף והוא אחד האנשים הכי unlikable שראיתי השבוע, איזה קרצייה אמיתית
אנונימית
אפשר לפנות אליו כהוא או כאתם/הם, יש מצב שהם רוצים שבאנגלית יפנו אליהם כאתם/הם ובעברית כהוא.
אבל במצב כשלבנאדם יש לשון פניה למשל him/they או she/they עדיף לפנות אליהם לפעמים כshe/he (תלוי מה הם כתבו) ולפעמים כthey.
שואל השאלה:
תודה!
אנונימית