3 תשובות
שואל השאלה:
התעסקתי.. במבחנים, וחשבתי שהתגברתי אבל לא. זה כבר כמעט חודשיים שאני ככה, באסה
אנונימי
תנסה לחשוב על הדברים הרעים שהיא עשתה אולי או כאלה שמורידים לך ממנה(אם תחשוב על זה כל הזמן ירד לך ממנה)
ופשוט תעסיק את עצמך
בהצלחה:)
אנונימית
שואל השאלה:
אתה צודק, פשוט לא עובר לי עדיין אז סובל
אנונימי