5 תשובות
שואל השאלה:
תודה!!
האמת שהלכתי היום בצפון סתם ביער לחפש ולא ממש מצאתי משהו :( באסה
אנונימית
שואל השאלה:
סתם אוהבת, נראה מגניב למצוא בטבע
דרך אגב מצאתי משהו ואני לא ממש בטוחה מה זה זה היה בתוך סלע אבל מהמם ממש
דקה אני אצרף תמונה
אנונימית
שואל השאלה:
חחחח אני אפילו לא בטוחה מה זה אבל זה היה נראה ממש יפה תכלס הייתי צריכה להסתכל שם יותר
אנונימית
שואל השאלה:
זה רחוק ממני :( אני גרה בתל אביב הייתי בצפון בחופשה
אנונימית
שואל השאלה:
אחלה חחחח ברור הכוונה היא אם יש באיזור הצפון ואם כן כאילו איך מוצאים אותם בכלל
אנונימית