2 תשובות
תביאי איזה 10 וגל כביסה כדי שתכבסי
לא צריך להעמיס את התיק ב300

אבל באיזה תדירות את שמה לבנות?
אני הייתי שמה רק על א'
השאלה כמה ב וכמה א תלבשי בתקופה הזאת אפשר חולצה יומיים או יותר, את מדברת עם לוחם שמחליף לפעמים אחרי שבוע.... ותמיד אפשר לכבס ביד בכיור עם שמפו או דנ"ה. ככה שהייתי אומר שתביאי סה"כ 12 חולצות בערך