9 תשובות
זה לא אותו דבר בכלל, זה שונה.
לא אהבתי.
לא אהבתי.
העלילה היא שונה לגמרי, שום דבר שם לא דומה כמעט - רק השמות והכוחות שלהם וגם לא הוסיפו כמה דמויות.
קיצר, תהני מהסדרה בלי קשר לסדרה המצוירת של ווינקס
קיצר, תהני מהסדרה בלי קשר לסדרה המצוירת של ווינקס
זה שונה לגמרי, אל תפתחי ציפיות.
בכל זאת סדרה של 6 פרקים :)
בכל זאת סדרה של 6 פרקים :)
תאמת שראיתי את זה וכן הסידרה ממש שונה בסנות ווינקס שאנחנו כולנו מכירים אבל זה אחלה
אנונימית
הסדרה בפני עצמה טובה, לא היו צריכים לקשר אליה את ווינקס. יש דימיון אבל זה ממש לא אותו הדבר.
הסדרה דווקא אחלה לגמרי אבל *לא* להתייחס אלייה כמועדון ווינקס
שואל השאלה:
וואו עשו את סטלה ממש ביצ'ית, ובאיזה קטע החליפו את פלורה בבת דודה שלה?
וואו עשו את סטלה ממש ביצ'ית, ובאיזה קטע החליפו את פלורה בבת דודה שלה?
אנונימית
שואל השאלה:
היה משהו רומנטי בין סקיי לסטלה?
היה משהו רומנטי בין סקיי לסטלה?
אנונימית
כן בעבר