4 תשובות
אני מניח שזה כן בסדר אבל למה שתעשי את זה?
כן. תעשי את זה.
נראה לי שזה בסדר...? כאילו... את משתחררת אז למה שתהיה בעיה עם זה? אני הייתי עושה את זה-
שואל השאלה:
כי אני שונאת אותה היא אישה רעה
כי אני שונאת אותה היא אישה רעה
אנונימית
באותו הנושא: