3 תשובות
יש הרבה תופעות לוואי אחרי החיסון השני. אמא של חברה שלי הייתה עם 40 מעלות חום, וחברה שלי לא הפסיקה להקיא ואחת אחרת ממש רעדה בימים של אחרי.
אל תתרגשי מזה, זה אמור לעבור.
שואל השאלה:
אני לא עשיתי תשני זה הראשון
אנונימית
גם לראשון יש לפעמים תופעות לוואי