אני אמורה להתחיל גלולות ביום הראשון של המחזור. הבנתי שברגע שאני מתחילה חפיסה אני מסיימת אותה, יש הפסקה של שבוע ואחרי זה אני מתחילה חפיסה חדשה. השאלה היא כזאת, על החפיסה של הגלולות (דיאנה 35) כתובים ימים, אז אם היום הראשון שקיבלתי מחזור זה יום שני או רביעי לדוגמא, אני אמורה להתחיל את הגלולה מהיום שכתוב בו השם של היום? ואם כן זה משנה מאיזה מקום בחפיסה? יש יש הרי כמה ימי שני או רביעי או כל יום אחר כי זה אמור להיות 21 יום ברצף.. תודה לעוזרות