4 תשובות
בתכלס זה כיתה י אז אין בגרות וזה עובר אז לא
שואל השאלה:
אם מישהו מקבל שלילי בכיתה י בספורט או בכל מקצוע אחר, הוא לא יוכל להוציא תעודת בגרות?
אם מישהו מקבל שלילי בכיתה י בספורט או בכל מקצוע אחר, הוא לא יוכל להוציא תעודת בגרות?
אנונימית
לא זה מקצוע שמעניין את הטיזי
כל עוד יש לך עובר זה טוב
כי את חייבת עובר בשביל בגרות, זה מטומטם רצח
כל עוד יש לך עובר זה טוב
כי את חייבת עובר בשביל בגרות, זה מטומטם רצח
לא משפיע על כלום צריך רק לעבור בספורט
באותו הנושא: