5 תשובות
יש לי מעגל חברים מאוד מצומצם, ולמרות זאת אני לבד כמעט כל הזמן, מתוך בחירה, טיים אאוט זה לא רע.
אין לי ממש חברים, כאילו יש לי רק בבית ספר בדרכ אחרי צהריים אף אחד לא מדבר איתי או נפגש איתי אז אני די לבד כל היום.. אני מדברת כמעט ורק פה עם אנשים
פשוט הולכת למשפחה שלי ,אני יודעת שהם היחידים שבחיים לא ישפטו אותי ,ותמיד יבינו אותי ..או לעשות טיקטוק ששמה אני רוב היום ,אה ואוכלת תמיד חח
רק אצלי המשפחה הכי שופטת בעולם?^
אני רואה סדרות כל היום ותמיד יש לי מצב רוח
יש לי שתי חברות שאני מדברת איתן רק בוואצפ