התחברות
הרשמה
אנשים שהיו באשפוז במחלקה להפרעות אכילה
מה המשקל יעד שנותנים בדכ ? מה הבי אם איי?
12 בפברואר 2021, 12:18
הפרעות אכילה
אנורקסיה
אישפוז
2 תשובות
בסביבות 19. אני מטר 56 ונתנו לי 47.
ת
תולעת בלי תועלת
נותנים מינימום 19 ולרוב 20
אבל זה תלוי מאוד במחלקה
ל
לילו145
באותו הנושא:
דברים שרק אנשים שהיו באשפוז פסיכיאטרי/הפרעות אכילה יבינו?
דברים שרק אנשים שהיו באשפוז פסיכאטרי/הפרעות אכילה יבינו?
יש פה אנשים שהיו באישפוז במחלקה פסיכיאטרית?
אנשים שהיו באשפוז פסיכאטרי, איזה דברים הזויים ראיתם שם?
אנשים שהיו באשפוז הפרעות אכילה/פסיכאטרי ספרו חוויות ודברים שנוכל להזדהות אחד עם השני
אשפוז במחלקה פסיכיאטרית יהרוס לי את העתיד?
אנשים שהיו במחלקה של הפרעות אכילה, מה הטווח משקל יעד שלכם?
בנות שהיו באשפוז במחלקה על אנורקסיה, אתן כבר לא מתפתות להרעיב את עצמכן?
יש פה אנשים שהיו באשפוז פסיכיאטי ואני יכולה לשאול אותם כמה שאלות בפרטי?
יש פה אנשים שהיו פה באישפוז מלא במחלקה פסיכיאטרית?
מה עושים באשפוז במחלקה להפרעות אכילה?