7 תשובות
שואל השאלה:
אף פעם לא היו לי קבוצת חברים
או חברה שתמיד נשארה איתי , כולם תמיד עזבו
אני לא מסתדרת עם הכיתה שלי
ההורים שלי לא מבינים אותי...
אני מרגישה שאני לא קשורה..
אף פעם לא היו לי קבוצת חברים
או חברה שתמיד נשארה איתי , כולם תמיד עזבו
אני לא מסתדרת עם הכיתה שלי
ההורים שלי לא מבינים אותי...
אני מרגישה שאני לא קשורה..
אנונימית
מה זאת אומרת?
את יכולה לפרט יותר?
את יכולה לפרט יותר?
וילך אם התחושה הזאת*
גם אני ככה. מצטערת אני יודעת מה ההרגשה
שואל השאלה:
כן...
אבל אני מתכוונת גם חברתית.
כן...
אבל אני מתכוונת גם חברתית.
אנונימית
אולי בחדר שלך את כן מרגישה בבית? אני גם לא מרגישה בבית בבית שלי רק בחדר שלי
אני כל כך מבין אותך..פשוט אין לי מילים
אף אחד לא באמת יכול להבין את זה
עד שינעל את הנעליים לכמה דקות וילך את התחושה הזאת
אף אחד לא באמת יכול להבין את זה
עד שינעל את הנעליים לכמה דקות וילך את התחושה הזאת
באותו הנושא: