7 תשובות
אני גם לא ישן בלילות
אבל מסיבות יותר הגיוניות
כן. רק את
למה, לא גרוע בכלל
כן
אבל זה גרוע
גם אני לא ישנה
אבל בגלל זה?!זה אחד הסרטים הגרועים שראיתי
הרגע סיימתי אותו
ואני כולי דמעות ...
הסרט האחרון ממש נגע בי! כאילו זה דיבר עליי ועל החיים שלי! הם עשו עבודה מדהימה !
ממש עצוב לי שלא יהיה עוד סרט אני מרגישה ממש ריקנות חחח