5 תשובות
באתי לרשום מייפל אבל לא משנה
ממרח שוקולד יתאים יותר
ממרח שוקולד יתאים יותר
שואל השאלה:
ועכשיו עוד שאלה איך כדי למרוח את הנוטלה
למרוח מעל הפנקייק או לחמם במיקרוגל ולזלג עם כפית מעל?
ועכשיו עוד שאלה איך כדי למרוח את הנוטלה
למרוח מעל הפנקייק או לחמם במיקרוגל ולזלג עם כפית מעל?
אנונימי
גם וגם ;)
שואל השאלה:
עודד
עודד
אנונימי
נוטלה.
באותו הנושא: