עשיתי בתחילת אמצע ינואר הליקס והלך לי מעולה , לא שום גולה , לא אינפקציה לא כלום - ממש מהמם . חיטאתי אותו ממש ובאיזשהו שלב כבר חיפפתי ולפני כמה שבועות לקחתי החלטה להפסיק כי האוזן שלי החלימה לגמרי לא כאב כלום וחשבתי שאין לי למה להמשיך לחטא (אני עם עגיל רפואי) אבל בימים האחרונים האוזן שלי אדומה והעגיל פתאום מרגיש לי מוזר כזה אולי טיפה לוחץ? לא יודעת לתאר את ההרגשה אבל טיפה טיפה לחץ כזה על האוזן עכשיו אני לא יודעת אם זה קשור להליקס או מה לעשות אז אם יש מישהו שמבין תעזרו