16 תשובות
גם אני לא ממש אוהב טופו אבל אפשר לאכול גם גברים רגילים כמו חביתה
שואל השאלה:
בחביתה אין מספיק חלבון
בחביתה אין מספיק חלבון
אנונימית
אני טבעונית אבל אוכל לעזור לך
יש המון תחליפים של טבעול (חלק צמחונים חלק טבעוניים) ואת תמיד יכולה להכין שניצלים מטופו עם ירקות או קציצות בסגנון
ויש לך מלא קטניות (גרגירי חומוס, שעועית בכמה צבעים, אפונה וכו)
את יכולה להכין תבשיל של טחון מהצומח עם קטניות ירקות ודגן כלשהו כמו גריסים ברוטב עגבניות זה ממש נחמד
יש לך פסטה, תפוחי אדמה, כמעט כל הלחמים, מלא ממרחים, ירקות, פיצות חטיפים וכו ובאמת שלא חסר אוכל בתזונה צמחונית או טבעונית
הכל עניין של תבלון
אני למשל מכינה שווארמה טופו מטופו מפורר עם בצל פטריות גמבה ותבלין שווארמה
או טופו מעורבב עם תבלינים וקמח חומוס
תראי סרטוני בישול ותיעזרי במוצרים מוכנים
יש המון תחליפים של טבעול (חלק צמחונים חלק טבעוניים) ואת תמיד יכולה להכין שניצלים מטופו עם ירקות או קציצות בסגנון
ויש לך מלא קטניות (גרגירי חומוס, שעועית בכמה צבעים, אפונה וכו)
את יכולה להכין תבשיל של טחון מהצומח עם קטניות ירקות ודגן כלשהו כמו גריסים ברוטב עגבניות זה ממש נחמד
יש לך פסטה, תפוחי אדמה, כמעט כל הלחמים, מלא ממרחים, ירקות, פיצות חטיפים וכו ובאמת שלא חסר אוכל בתזונה צמחונית או טבעונית
הכל עניין של תבלון
אני למשל מכינה שווארמה טופו מטופו מפורר עם בצל פטריות גמבה ותבלין שווארמה
או טופו מעורבב עם תבלינים וקמח חומוס
תראי סרטוני בישול ותיעזרי במוצרים מוכנים
אני נתתי את החבילה כדוגמה לא צריך לאכול רק חביתה
גם אני לא אוהב טופו ואני אוכל תחליפים אחרים
גם אני לא אוהב טופו ואני אוכל תחליפים אחרים
יש כ''כ הרבה תחליפי בשר עם טעם כ''כ דומה שבקושי אפשר להבדיל, תקני אותם!
שואל השאלה:
כן אבל חוץ מטופו אני לא מכירה תחליפים שהם לא מעובדים ברמות.
אשמח לקבל שם של תחליף שאין בעיה לאכול אותו כל יום
כן אבל חוץ מטופו אני לא מכירה תחליפים שהם לא מעובדים ברמות.
אשמח לקבל שם של תחליף שאין בעיה לאכול אותו כל יום
אנונימית
יש לטבעול נתחי סויה בקופסא ירוקה מרובעת הם לא כאלו מעובדים
וכמו שאמרתי את יכולה לאכול קטניות אחרות
אני אוכלת לפעמים אורז עם פסטו+ 100 גרם גרירי חומוס ומלא ירקות או מרק עם שעועית/ עדשים
אה ותקני איטריות שעשויות מקטניות כמו עדשים כתומות זה ממש בריא וזה נחמד עם רוטב עגבניות
וכמו שאמרתי את יכולה לאכול קטניות אחרות
אני אוכלת לפעמים אורז עם פסטו+ 100 גרם גרירי חומוס ומלא ירקות או מרק עם שעועית/ עדשים
אה ותקני איטריות שעשויות מקטניות כמו עדשים כתומות זה ממש בריא וזה נחמד עם רוטב עגבניות
יש את הבלוג tivoneat תיכנסי יש שם מלא מתכונים
אני אוכלת טופו או תחליפי בשר מוכנים.
טופו יכול לצאת טעים כשאת עושה אותו כמו שצריך, וכנראה שאת פשוט לא.
טופו יכול לצאת טעים כשאת עושה אותו כמו שצריך, וכנראה שאת פשוט לא.
בתחילת הצמחונות ואח"כ טבעונות לא סבלתי טופו, כארבע שנים לא נגעתי בטופו.
לי זה לגמרי היה טעם נרכש, וחוץ מזה הסתדרתי נהדר בלי טופו במשך ארבע שנים כך שאת ממש לא חייבת טופו.
אני מתה על סייטן, טעם של בשר ומרקם של בשר.
לצהריים את יכולה להכין ממרח חומוס (יש מתכונים קלים באינטרנט) עם שווארמה ביתית מסייטן ופטריות (עם תבלין שאוורמה), זה טעים ובריא ממש!
אפשר קינואה עם משהו (למרות שאני אוהבת לאכול קינואה סתם ככה),
יש כל מיני קפואים בסופר ככה שלא חסר
לי זה לגמרי היה טעם נרכש, וחוץ מזה הסתדרתי נהדר בלי טופו במשך ארבע שנים כך שאת ממש לא חייבת טופו.
אני מתה על סייטן, טעם של בשר ומרקם של בשר.
לצהריים את יכולה להכין ממרח חומוס (יש מתכונים קלים באינטרנט) עם שווארמה ביתית מסייטן ופטריות (עם תבלין שאוורמה), זה טעים ובריא ממש!
אפשר קינואה עם משהו (למרות שאני אוהבת לאכול קינואה סתם ככה),
יש כל מיני קפואים בסופר ככה שלא חסר
אה, ותנסי יובה, זה משנה חיים, זה עכשיו טרנד חזק וזה טעים נורא, במיוחד הכנפיים! מוכרים בחנויות של אוכל אסייתי ובמחסני הטבעונות.
זה עשוי רק מרכיב אחד: סויה (שניים אם את מחשיבה מים), זה לא מזכיר ולא קרוב בטעם או במרקם לטופו, זה במרקם בשרי מאוד וטעם שתלוי בתיבול.
זה עשוי רק מרכיב אחד: סויה (שניים אם את מחשיבה מים), זה לא מזכיר ולא קרוב בטעם או במרקם לטופו, זה במרקם בשרי מאוד וטעם שתלוי בתיבול.
מי אוכל טופו?!
טבעול זה החיים! (וגם קטניות וכל זה..)
טבעול זה החיים! (וגם קטניות וכל זה..)
קינואה זה זבל, אפונה זה מדהים, טופו זה סבבה. את יכולה לעשות המבורגר סנסישונל או ביונד, תבדקי באתרים רעיונות וטיפים
יש קטניות כמו חומוס/ עדשים/ סויה... שיש בהם המון חלבון, את יכולה לשלב את זה עם קינואה/ אורז ולקבל חלבון מלא, עם ירקות מבושלים או טריים בצד זה אחלה ארוחת צהריים.
את יכולה לעשות קציצות מהטופו ואז פחות להרגיש אותו, תנסי להוסיף לו תבלינים שאת אוהבת או להשרות אותו במרינדה ואז לטגן או לאפות, את יכולה גם להוסיף לו ציפוי כדי שיהיה קריספי יותר.
את יכולה לעשות קציצות מהטופו ואז פחות להרגיש אותו, תנסי להוסיף לו תבלינים שאת אוהבת או להשרות אותו במרינדה ואז לטגן או לאפות, את יכולה גם להוסיף לו ציפוי כדי שיהיה קריספי יותר.
אנונימית
צמחונות זה לא רק טופו וקינואה יש עוד המון קיטניות וגם טופו נורא תלי באיך שמבשלים ומטבלים אותו תנסי לאכול אותו בצורה קצת אחרת ועם דברים אחרים וגם תחשבי על זה ככה גם אם תחזרי לאכול בשר זה לא שפתאום כל התזונה שלך תהיה מוקפת בבשר יותר מחצי ממה שתאכלי יהיה צמחוני הכל מקרה אני בטוחה שהייתה לך סיבה להיות צמחונית תחשבי אם זה באמת שווה את זה
שואל השאלה:
~eat beans not beings~
קניתי יובה, אבל איך מכינים את זה?
משרים במים ומה אז?
איזה תבלינים שמים? מקפיצים על מחבת? שמים בתנור?
איך אוכלים את זה?
~eat beans not beings~
קניתי יובה, אבל איך מכינים את זה?
משרים במים ומה אז?
איזה תבלינים שמים? מקפיצים על מחבת? שמים בתנור?
איך אוכלים את זה?
אנונימית
באותו הנושא: