13 תשובות
לא
לא
בחיים לא, זה נשמע סבל
אנונימי
חצי כן חצי לא, בעיקר לא
לא, מה עשיתי רע שמגיע לי לסבול?
כבר נאמנה, וכן הייתי שמחה להישאר ככה.
לא
מה אני צריכה את זה על הראש שלי,זה גם מזה מבאס
לא הם אנשים רעים
אני לא חושבת שאני אישה רעה, אבל קיי :)
כן