7 תשובות
לא כזה נורא
בקטנה
בקטנה.לא נורא
לא כזה גרוע
אוי לא, מקווה שבסוף תצחקו על זה, אממ נראלי 6 בערך זה פשוט ממש מביך אבל לא נורא
הכל טוב כולה כוס
באותו הנושא: