9 תשובות
זה מרגש בהתחלה אבל זה עובר.
(כן אני יודע שאני בן 13 והתנשקתי ב-12)
תסטרי לעצמך,
ותגידי "זה קרה".
סתם לא, את תפנימי עם הזמן.
אני מבינה שזה סוג של שוק כשמדובר בפעם הראשונה,
זה לגיטימי והכל בסדר.
שואל השאלה:
זה יחסית נורמלי?
אנונימית
וואלה אין לי מושג
גם אני לא האמנתי בהתחלה, לאט לאט את תעכלי את הסיטואציה ושתתנשקו שוב את תביני שהכל אמיתי.
שואל השאלה:
אני כל כך לחוצה אימלא אין לי מושג מה קורה
אנונימית
הכל טוב! אולי תשתפי את זה עם חברה או מישהו שקרוב אליך, תוציאי את זה החוצה ככה זה אולי לא ירגיש שזה היה רק חלום.
שואל השאלה:
ניסיתי אבל זה לא עבד...
אנונימית
וואו קודם מזל טוב ואל תאכלי סרטים אחותי נשיקה ראשונה את צריכה להנות!!!
אני בת 12 וזה לא קרה אז אני מחכה לרגע הזה ולך זה קרה אז תהני מכל רגע ואני בטוחה שהוא אוהב אותך מקווה שעזרתי