6 תשובות
להגיד לה שאת נגד
אנונימי
תדברי עם אמא שלך!!
ושאם הם עושים שלפחות ישתמשו באמצעי מניעה אבל למה בגיל 14 ווטפ- בגיל 14 ראיתי מועדון ווינקס
ושאם הם עושים שלפחות ישתמשו באמצעי מניעה אבל למה בגיל 14 ווטפ- בגיל 14 ראיתי מועדון ווינקס
אנונימית
לתמוך בה. זו החלטה שלה והגוף שלה ואת סתם תגרמי לה להרגיש רע עם עצמה
ואל תדברי עם אמא שלך! היא שיתפה אותך בזה כי היא סומכת עלייך, ואם תפני לאמא שלכן האמון ביניכם ייהרס. זה עניין שלה ואת לא צריכה להתערב בו
ואל תדברי עם אמא שלך! היא שיתפה אותך בזה כי היא סומכת עלייך, ואם תפני לאמא שלכן האמון ביניכם ייהרס. זה עניין שלה ואת לא צריכה להתערב בו
תגידי לה את דעתך הכנה בנוגע לנושא,
את אחותה וחשוב שתהיי ישרה איתה.
סביר להניח שהיא תתחרט על זה בעתיד.
את אחותה וחשוב שתהיי ישרה איתה.
סביר להניח שהיא תתחרט על זה בעתיד.
fogbby זה פשוט בושה שאת בעד להידרדריות
בתור אחות תגידי לה את האמת הכנה ושזה לא בריא לעשות את זה בגיל מוקדם ויכול להיות סכנה . עוד שלוש ארבע שנים היא תהיה מוכנה
בתור אחות תגידי לה את האמת הכנה ושזה לא בריא לעשות את זה בגיל מוקדם ויכול להיות סכנה . עוד שלוש ארבע שנים היא תהיה מוכנה
אנונימית
תהיי כנה איתה לגבי הדעה שלך, ותאמרי לה בדיוק מה דעתך על זה.
בסך הכל זה החיים שלה ואם זה ייתברר כטעות אז לפחות להבא היא תדע להקשיב לך ולא לעשות דברים כאלה. זה נשמע כאילו את לא בטוחה שזה משהו טוב אז באמת תנסי לשכנע אותה כמה שאת יכולה
בסך הכל זה החיים שלה ואם זה ייתברר כטעות אז לפחות להבא היא תדע להקשיב לך ולא לעשות דברים כאלה. זה נשמע כאילו את לא בטוחה שזה משהו טוב אז באמת תנסי לשכנע אותה כמה שאת יכולה
באותו הנושא: