9 תשובות
הלו
הנטאי תופס?
שואל השאלה:
לול
לול
האמת שהתחלתי רק לא מזמן לראות אנימה אבל אני אשמח להיות חברה שלך
אבל זאת בכלל לא אני
אשמח להיות חברה שלך אם את רוצה
גם לי חסר שאין לי חברים שרואים אנימה אז קצת יותר קשה לדבר איתם על סדרות כי הם בראש שלהם חושבים שאנימה זה לילדים אבל זה לא
גם לי חסר שאין לי חברים שרואים אנימה אז קצת יותר קשה לדבר איתם על סדרות כי הם בראש שלהם חושבים שאנימה זה לילדים אבל זה לא
כמובן שיש
שלום?
שלום עדיין מחפשים פה?xd