9 תשובות
אפשר לשאול כמה יחידות ואיזה כיתה?
אנונימית
שואל השאלה:
כיתה ט , אין לנו עדיין יחידות
אנונימית
א1?
אנונימית
שואל השאלה:
כן
אנונימית
שואל השאלה:
את/ה יודע איך לעזור לי בשאלה ?
אנונימית
אני יכול לנסות
שואל השאלה:
אשמח אם תוכל לשלוח לי פיתרון ודרך זה מאוד יעזור לי , אפילו לא להכל
אנונימית
ניסיתי,
לא הבנתי כאילו באי שוויון לא הבנתי איך לסדר את זה.
את יודעת מה צריך לעשות בכלליות?
אוקיי הבנתי. האיקס של a זה מינוס אחד והאיקס של b זה 6