9 תשובות
אפשר לשאול כמה יחידות ואיזה כיתה?
אנונימית
שואל השאלה:
כיתה ט , אין לנו עדיין יחידות
כיתה ט , אין לנו עדיין יחידות
אנונימית
א1?
אנונימית
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
שואל השאלה:
את/ה יודע איך לעזור לי בשאלה ?
את/ה יודע איך לעזור לי בשאלה ?
אנונימית
אני יכול לנסות
שואל השאלה:
אשמח אם תוכל לשלוח לי פיתרון ודרך זה מאוד יעזור לי , אפילו לא להכל
אשמח אם תוכל לשלוח לי פיתרון ודרך זה מאוד יעזור לי , אפילו לא להכל
אנונימית
ניסיתי,
לא הבנתי כאילו באי שוויון לא הבנתי איך לסדר את זה.
את יודעת מה צריך לעשות בכלליות?
לא הבנתי כאילו באי שוויון לא הבנתי איך לסדר את זה.
את יודעת מה צריך לעשות בכלליות?
אוקיי הבנתי. האיקס של a זה מינוס אחד והאיקס של b זה 6
באותו הנושא: