5 תשובות
וואי איזה התלבטות שניהפ יפים לדעתי אבל כאילו אדום זה הכי שטן אז תלכי על אדום לדעתי
אני חושבת שעדיף אדום
סגול סגול סגול
זה מקורי בטירוף ואני מתערבת שתהיי יפה מהרגיל
זה מקורי בטירוף ואני מתערבת שתהיי יפה מהרגיל
אה אתה בן?? מצטער חחח יואו אבל תתחפש לשטן זה מזה מגניב גם אני רציתי
שואל השאלה:
^חחח אני בן אבל תודה
^חחח אני בן אבל תודה
אנונימי
באותו הנושא: