אני רוצה להתחיל ללבוש חצאיות ואני לא יודעת איך לפנות לאבא שלי בנות תכנסו בבקשה אני חייבת עזרה
זה משהו שממש מעיק עלי ואני מרגישה שאני חייבת כבר לפעול ולעשות משהו עם זה ואני לא יודעת איך לפנות, מה להגיד? עם כל השיחה אני כבר אסתדר אבל הכמה מילים הראשונות תמיד מלחיצות אותי, גם בזמן האחרון אנחנו מתחזקים בבית, ואבא שלי לא אוהב שאני עושה דברים בלחץ ומהר וזה והוא בטח יגיד לי "לאט לאט" או משהו כזה, אבל אני לא יכולה לאט לאט אני כבר יותר מידי זמן הולכת עם בגדים צמודים שלא מכבדים אותי ואני חייבת לעשות משהו עם זה, בבקשה בבקשה תעזרו לי, רק את התחלת השיחה איך לפתוח אותה?