4 תשובות
אני כל כך מבינה גם אני והאקס שלי היינו חודש והוא נפרד ממני בגלל ריב מפגר ושטותי ואחכ חסם אותי בכל מקום...
אין הרבה מה לעשות בנושא ותאמין לי שהודעות של אני מבין אותך ומזדהה איתך לא ישפרו תמצב המבאס הזה אבל אתה כן מוזמן לפרוק אצלי ונבכה ביחד זה רק תקופה ולקחת בפרופורציות לסיפור ולא להגיב כמוני בבקשה
תקשיב הכל בסדר, הזמן יעשה את שלו.. אתה עוד תמצא את האחת וזה רק חודש היא לא הייתה האחת. אתה בהמשך תרגיש יותר טוב מבטיחה לבנתיים תעסיק את עצמך, תנסה לא לחשוב עליה. כולנו עוברים שיברון לב מתישהו בחיים, אבל זה עובר וכשתמצא את הבחורה בשבילך אתה תשמח שהיא עזבה אותך.

תשמע שירים שמחים תסתובב עם חברים תראה סדרות מצחיקות , משפחה. תתרכז בלימודים.
אתה תיהיה בסדר
היי הכל טוב
אולי זה יישמע לך זלזול, אבל טוב שזה נגמר אחרי חודש ולא אחרי שנה
לא הספקת להקשר אליה הרבה, זה נגמר עוד לפני שזה ממש התחיל
מלא זוגות נפרדים, זוגות שיצאו חודש, שנה, וגם זוגות שיצאו עשר שנים וגם חצי מהזוגות במדינה מתגרשים.
כולם יעברו פרידה או יפגעו מאהבה מתישהו בחיים וזה בסדר
אולי הצורה שהיא עשתה את זה באמת לא הייתה ראויה ויפה, אבל זה רק מראה לך איזה מין בן אדם היא
היא במינימום יכלה לסיים יפה, לא הייתה חייבת בכלל לחסום אותך
הטיפ הכי טוב שאני יכולה לתת זה לעשות דברים שאתה אוהב, להיות עם אנשים שאתה אוהב, לא לתת לעצמך להיות במיטה כל היום כי אתה תחשוב עליה
תמלא לעצמך את הראש בעיסוקים ומחשבות אחרות
מצד אחד אל תרדוף אחרי מציאת זוגיות, מצד שני אם אתה רואה שיש הזדמנות תזרום ואל תהיה כבד
כולם נפגעים, צומחים מזה בסוף
הכל בסדר, נשמע שאתה בחור רגיש ובאמת זוגיות זה דבר שחשוב לך
לא מאמינה שיהיה לך קשה למצוא זוגיות
ומבטיחה לך שההבאה שלך תהיה הרבה יותר טובה ואתה תשמח כל כך שזה נגמר
הכל לטובה בסופו של דבר
היי הכל בסדר
אתה תתגבר על זה זו רק תקופה
תצא מהחדר (לא כרגע כי ישנים איי גאס) ותתחיל לעשות את הדברים שאתה אוהב.
כשאני עצובה אני בדרך כלל מדברת עם חברים/ משפחה על מה שמפריע לי.
ואז גם רואה כל מיני סרטונים ביוטיוב, גולשת בסטיפס, מתעסקת בתחביבים, יוצאת עם חברים.
עכשיו חשוב להתמקד בעצמך כדי שתוכל להתגבר על זה.