36 תשובות
לצערי כן
חבל שזה המצב בישראל
כן, כמעט כל פעם שאני יוצאת
באמא לא מבינה למה, אבל בסדר
DF1
אתם יוצאים מהבית...? חברה..?
לא אני גם לא הולכת בכלל ברחוב חוץ מלבית ספר ואני נראת ילדה
כן, פעם אני וחברה שמענו גבר זקן קורא לנו זונות כי לבשתי חולצת בטן והיא לבשה מכנס קצר
זה מזעזע
שואל השאלה:
וואו למה מה אומרים לכם?
אנונימית
כשאני מחכה לתחנה באוטובוס צופרים לי :(
אבל בטח הם סתם צופרים כ:
די להתלבש חשוף
אנונימית
מה הקשר יצורה^
DF1
אנונימית את לא מודעת לעצמך יחסרת מודעות
כן לצערי.
מאחלת להם שיעשו את זה לבת שלהם.
מעניין איך זה ירגיש
^^^^חמודה נתלבש איך שאנחנו רוצים
הלבוש שלנו לא אמור לגרום לאנשים להתנהג בחוסר כבוד
בעיקר צופרים
הדבר הכי שנוא עלי
כן מלא
KMP
כן..
אפילו רצו שאני אכנס איתם לאוטו:/
אנונימית
כשחברה שלי נוסעת לבת ים זה קורה לה.... בת ימים חלאס עם זה! היא תפוסה!
לא הרבה אבל זה קורה לפעמים . כי בואי צריך שיהיה אנשים ברחוב :(.
אנונימית
לא אני מכוערת
איזה עצוב ומזעזע שכמעט כל אחת עוברת את זה.
עוד יותר עצוב שאתה מבין שהרוב שענו הן קטינות.. יש יותר מדי אנשים סוטים ומזעזעים בעולם
כן, די מבדר
קיבלתי התקף חרדה מלקרוא את בתגובות פה נוראי אם אי פעם אראה משהו כזה קורא מול העיניים מבטיח שלא אשאר אדיש עולם דפוק מצטער בשבילכן אני כואב את כאבכן
קרה לי רק בבית ספר ילד שחושב את עצמו גבר מול חברים שלו אבל הוא לא מבין שהוא סתם מביך ומטרידן...
יצא שצפרו לי והסתכלו עלי כמה פעמים
כל הזמן.
-פ21
אנונימי
שלב ראשון - לצאת מהבית
כן, חושבים שאני ארוץ כאילו אני כלבה. הם אנשים שפשוט בא לי להרביץ להם
צועקים לי "מה זה פורים"?
בגלל שאני גותי ויש לי איפור יחודיי פריקי כזה

אבל מה אכפת לי p-: הם יכולים לקפוץ לי (-:
_E
כן, קורה לי מלא לצערי
כן כשהייתי עם חברות
סתם חשבו שזה מצחיק לעשות ככה לילדות.
אני גרה במושב סו לא צופרים לי ככ
שרקו לי פעם אחת, זה היו חבורה של ערסים מהשכבה שלי אבל זה היה כשהייתי בכיתה ז אז לא נראה לי שזה נחשב
כן
ועצוב שאני לא יכולה ללכת ברחוב בלי לפחד שמישהו ישרוק לי או יזרוק מילה.
קרה פעם או פעמיים אבל זהו