21 תשובות
עדיף לאמץ
עדיף לאמץ
כולם אומרים רק לאמץ אבל אנחנו קנינו.. יש אנשים שאלרגים לפרווה של כלבים אז יש רק סוגי כלבים מסויימים שאין אותם באימוצים. רק בקנייה. אני אלרגית לזה אז קנינו.
שואל השאלה:
ההורים שלי רוצים לקנות כי יש להם בעיה עם פרווה בבית .. והם לא רוצים כלב גדול כי אין לנו מספיק מקום לכלב גדול
אנונימית
אם באמת חייב אז אני ממליצה לקנות.. אין כ"כ ברירה
אתם יכולים לעשות מה שאתם רוצים
אנונימית
שואל השאלה:
אני מתחננת לכלב מגיל ממש קטן , ההורים שלי תמיד רצח אבל הם לא רצו לקנות ובזמן האחרון הצלחתי לשכנע אותם להביא כלב אבל הם לא רוצים לאמץ מהסיבות שאמרתי .. :(
אנונימית
לאמץ, אם תחפשי בעמותות שונות תמצאי כלבים שונים עד שתמצאו כלב מתאים.
לדעתי קנייה היא מוצדקת רק אם הכלב היה במקום באמת לא טוב וכדאי להוציא אותו משם
שואל השאלה:
אבל זה לא מוסרי וזה תמיכה באנשים שמוכרים כלבים שאני לא בעד בכלל אבל ההורים שלי מחליטים ואני ממש רוצה אז אני לא יודעת מה לעשות ...
אנונימית
באיזה אזור את גרה?
שואל השאלה:
מרכז
אנונימית
שואל השאלה:
אבל שוב התנאים שלהם זה כלב קטן שלא מוציא שיער ...
אנונימית
יש כלבים כאלה לאימוץ, תחפשי בעמותות שונות.
הכלב שלי אומץ והוא קטן שלא משיר שיער
את מכירה עמותות באיזור שלך?
אם לא חפשי בגוגל או ברשתות חברתיות ותבררו אם יש כלב כזה
ברור תעשי מה שבאלך
אני קניתי כי בהתחלה אימצתי ואז העמותה המטומטמת הזאתת העבירה את הכלבה שלי לילי החיים שלי עם כלבה חולה ואז הכלבה שלי מתה היא בסך הכל הייתה בת 9 חודשים ואז קניתי את טופיי היא פודל ננסי גזעי והיא מחורפנת ועצבנית
שואל השאלה:
חחח אז מה את אומרת עדיף לאמץ או לקנות לפי דעתך?^
אנונימית
לאמץ אבל מעמותה נורמאלית ^
לי אין בעיה עם כלבים שקונים אבל הכי טוב זה לקנות ממגדל מישהו שהביא להם חיים טובים הוא לא רוצה להרוויח עליהם הוא רק רוצה שיהיה לגורים בית טוב והוא פשוט מוכר אותם כתדלום על העבודה שהוא השקיע בשבילהם.
באותו הנושא: