7 תשובות
שואל השאלה:
לא יודעת, אני כל הזמן מנסה קצת להתקרב לכלבים אבל אז הם באים וקופצים עליי וזה מפחיד אותי ממש
ובגלל זה אני גם לא הולכת לחברות כי יש להן כלבים ואין לי באמת סיבה למה אני מפחדת מהם,אני לא רוצה לפחד.
לא יודעת, אני כל הזמן מנסה קצת להתקרב לכלבים אבל אז הם באים וקופצים עליי וזה מפחיד אותי ממש
ובגלל זה אני גם לא הולכת לחברות כי יש להן כלבים ואין לי באמת סיבה למה אני מפחדת מהם,אני לא רוצה לפחד.
אנונימית
הם קופצים עליך כי הם רוצים לתת לך אהבה חחח אין מה להילחץ, הם אוהבים ללקק ושילטפו אותם הם לא באים ממקום של רוע חחח
כשהייתה בת 7 גם אני הייתי מפחדת
תבקשי מההורים שלך ללכת לאיזה עמותב
ותבחרי שם כלב ותתחילי ללטף אותו לעט לעט תשחקי אותו
קודם כל שיריח אותך
וזהו:)
זה כיף כלבים באמת
אני גם הייתה ממש מפחדת פעם
תבקשי מההורים שלך ללכת לאיזה עמותב
ותבחרי שם כלב ותתחילי ללטף אותו לעט לעט תשחקי אותו
קודם כל שיריח אותך
וזהו:)
זה כיף כלבים באמת
אני גם הייתה ממש מפחדת פעם
בקטנה כל פעם שעובר לידך כלב תזוזי בטענה שאת רק נותנת לו מקום לעבור
כלב לא יעשה לך כלום בתכלס.
נדירים הכלבים שתוקפים בני אדם וזה בגלל שמאלפים אותם לא נכון. רוב הכלבים הם מאולפים ורגועים ומתוקים מאוד מאוד. ואני אומרת את זה מניסיון של עבודה עם כלבים (:
נדירים הכלבים שתוקפים בני אדם וזה בגלל שמאלפים אותם לא נכון. רוב הכלבים הם מאולפים ורגועים ומתוקים מאוד מאוד. ואני אומרת את זה מניסיון של עבודה עם כלבים (:
שואל השאלה:
כן אבל יש לי פחד לא הגיוני
אני מפחדת מכל סוגי הכלבים גם גדולים וגם קטנים ומצד אחד אני כל כך מפחדת אבל מצד שני אני אוהבת אותם
אין לי דרך להסביר את זה ואני ממש רוצה לא לפחד מהם אבל כל פעם שאני מתקרבת לכלב הפחד משתלט עליי.
כן אבל יש לי פחד לא הגיוני
אני מפחדת מכל סוגי הכלבים גם גדולים וגם קטנים ומצד אחד אני כל כך מפחדת אבל מצד שני אני אוהבת אותם
אין לי דרך להסביר את זה ואני ממש רוצה לא לפחד מהם אבל כל פעם שאני מתקרבת לכלב הפחד משתלט עליי.
אנונימית
אין מה לפחד מהם חח
כל עוד מאלפים אותם בצורה טובה הם לא מהווים שום סכנה (:
כל עוד מאלפים אותם בצורה טובה הם לא מהווים שום סכנה (:
באותו הנושא: