התחברות
הרשמה
עשיתי טיפול פנים היום . ואיפה שהיא הוציאה שחורים יש לי סימנים אדומים זה בסדר??
14 בפברואר 2021, 18:18
פנים
פצעונים
עור
חצ'קונים
שחורים
2 תשובות
כן ברור
ש
שניצלונים
כן, זה תמיד ככה, אחרי כמה ימים זה עובר אל תדאגי
א
אש לינקס
באותו הנושא:
לפני חודש עשיתי טיפול פנים ביתי וכבר לא היו לי שחורים באף
עשיתי היום טיפול פנים, זה בסדר אם אלך מחר לים?
עשיתי טיפול פנים והפנים שלי אדומות ומגעילות כאלה, לצאת עם חברים היום בערב או לוותר?
אתמול עשיתי טיפול פנים עם ניקוי עמוק של הוצאת המוגלה
עשיתי היום טיפול פנים ב5בצהריים ואסור לשטוף פנים 24 שעות אז מתי אני אוכל לשטוף?
עשיתי טיפול שורש אתמול כאילו נחשב לפני יומיים זה עדיין אמור לאכוב לי?
זה בסדר עם עשיתי הליקס לפני יומיים ועשיתי טיפול (כאילו חיטוי)וזה כואב ואדום
עשיתי טיפול ראשון בלייזר לפני יומיים וזה גדל , זה אמור להיות ככה?לגלח?
עשיתי אתמול טיפול פנים וכל הפנים שלי פצעים משהו יודע כמה זמן יקח לכל הפצעים לצאת
עשיתי טיפול פנים בדצמבר והוא יצא על הפנים הקוסמטיקאית שעשתה לי את הטיפול הוציאה לי שחור מהשפה העליונה ועד היום זה כמו
קראתי כאן שמי שעשתה טיפול פנים ויש לה אדמומיות זה בסדר אבל לא לשים כלום על הפנים ואני עשיתי היום טיפול פנים