3 תשובות
זה כי עשיתי גירעון קלוריות ובאמת עשיתי גם ריצות ואת האימונים וממש נכנסתי לזה ...
4 קילו בשבועיים זה נשמע לא בריא
אנונימית
יש את האימונים של קלאי טינינג והם ממש עוזרים , אני עשיתי אותם וגם אכלתי תזונה נכונה וירדתי 4 קילו בשבועיים שזה דיי הרבה וגם רזיתי והרגשתי יותר קלילה
באותו הנושא: