5 תשובות
לא אל תגיבי..
זה סתם פאדחני כזה אלה אם כולם רושמים
שואל השאלה:
התכוונתי להגיב לה בפרטי לא בקבוצה
להגיב לה בפרטי יהיה נחמד וחמוד לכי על זה :)
ברור לכי על זה:)
כן זה היה נחמד