2 תשובות
להמשיך לבכות
אנונימי
זה בסדר לבכות אם הוא לא אוהב אותך אז כנראה שככה זה צריך להיות והוא פשוט לא ראוי לך ולהיות בחיים שלך יש עוד המון בנים שאני בטוחה שאוהבים אותך :)