6 תשובות
חחח אני לא בן אבל למה זה משנה כולה אודם
אני אוהב שזה טבעי ככה אני רואה אותה כמו שהיא בלי כיסוי כלשהו
ורוד
אני בת אבל עדיף מה שמשתלב אם הלוק ועדיף פחות מבריק...
בנים בי לייק: מה זה אודם אנחנו אוהבים שפתיים כחולות טבעיות
שואל השאלה:
אם כבר אני שמה אודם אני רוצה להיות בטוחה שמה שאני שמה יפה
אם כבר אני שמה אודם אני רוצה להיות בטוחה שמה שאני שמה יפה
באותו הנושא: