6 תשובות
מה הבעיה תפתחי את הבריבוע ותעשי נוסחת שורשים וזהו יש גם במחשבון החדש נוסחת שורשים
שואל השאלה:
יש מצב אתה עושזר לי לעשות את זה?
יש מצב אתה עושזר לי לעשות את זה?
אנונימית
יש מצב שאת מתאמצת לעשות את השיעורים שלך?
אוקיי זה לא בעיה אמרו לך לא לפתוח סוגריים. עכשיו, בשביל לפתור את התרגיל נסתכל על שתי צידי המשוואה יש לך בצד שמאל בסעיף א משוואה עם איקס בריבוע שווה ל-49 כשאומרים לך לא לפתוח סוגריים מתכוונים שתהפכי את ה-49 לבריבוע גם כן. איך הופכים? אם את לא יודעת ש-7 בריבוע שווה ל49 אז בודקים במחשבון, שורש 49 שווה לשבע. שורש היא פעולה הפוכה לחזקה. אז 7 בריבוע שווה לכל צד השמאלי של המשוואה. ואז בעצם, שתי הצדדים בריבוע אפשר לבטל את החזקה שהיא 2 ולעשות פעם אחת שהצד השמאלי שווה למינוס שווה ובפעם השנייה לפלוס שבע a^2=b^2 מכאן נובע a=b / a=-b חובה להראות את שתי האפשרויות מינוס ופלוס.
בסעיף ב) התרגיל הוא כבר בחזקת שתיים בשתי הצדדים אז תשתמשי בנוסחה שרשמתי לך לפי ההסבר . מקווה שהסברתי ברור:)
בסעיף ב) התרגיל הוא כבר בחזקת שתיים בשתי הצדדים אז תשתמשי בנוסחה שרשמתי לך לפי ההסבר . מקווה שהסברתי ברור:)
אין פה נוסחת שורשים
במשוואה הראשונה תעשי שורש על שני האגפים והצד השמאלי יהפוך לביטוי בלי הריבוע והצד הימני יהיה שורש 49 שזה 7
במשוואה השנייה תעשי גם שורש על שני האגפים ושני הצדדים ישארו כמו שהם בלי הריבוע
במשוואה הראשונה תעשי שורש על שני האגפים והצד השמאלי יהפוך לביטוי בלי הריבוע והצד הימני יהיה שורש 49 שזה 7
במשוואה השנייה תעשי גם שורש על שני האגפים ושני הצדדים ישארו כמו שהם בלי הריבוע
שואל השאלה:
תודהה באמת תודה
תודהה באמת תודה
אנונימית
באותו הנושא: