10 תשובות
כי כנראה זה יותר מידי כואב להן, או שהן סתם לא רוצות.
כל אחת והבחירה שלה. זה הגוף שלהן ויש להן זכות לעשות איתו מה שהן רוצות. יש כאלה שלא מורידות מהסיבה הפשוטה שנוח להן עם שיער גוף ובצדק, זה הרי טבעי.
כי בא להן מה אכפת לך? שכל אחת תעשה מה שבא לה עם הגוף שלה
שואל השאלה:
אבל למה שהן ירצו לעשות את זה?
אנונימית
כי אולי הן אוהבות את עצמן יותר עם שיער?
זאת בחירה שלהן
כי ככה הן לא רוצות
מי אמר שבנות צריכות להוריד שיער גוף?
אני חושבת שאין להם כוח כמוני אבל במקרה שלי אין לי כמעט ובכלל לא רואים את זה אז זה לא אכפת ואני מעדיפה גם שלא כי אני לא רוצה שעווה ואם אני יגלח זה יגדל פי 10
אז עדיף שלא
לא מפריע לי להיות עם שיער