5 תשובות
אורז,חזה עוף,סלט.
סלט פירות
חביתה
תפוח, אגס, בננה, סנדוויץ' עם גבינה לבנה ותפוח (נשמע מוזר אבל אני אומרת לך מניסיון- זה מדהים!!)
או סנדוויץ אחר. בתאבון:)
קחי בננה, כף קקאו, ביצה.. שימי בבלנדר כדי שיהיה אחיד... תשמני כלי כמו של סופלה ,תשפכי לבפנים , לתנור לבערך 10 דקות או עד שאת מכניסה קיסם ולא יוצא כלום על חום של 180 מעלות .. אפשר להשים אח"כ אבקת סוכר
אני עשיתי ממש טעים