5 תשובות
אורז,חזה עוף,סלט.
סלט פירות
חביתה
תפוח, אגס, בננה, סנדוויץ' עם גבינה לבנה ותפוח (נשמע מוזר אבל אני אומרת לך מניסיון- זה מדהים!!)
או סנדוויץ אחר. בתאבון:)
או סנדוויץ אחר. בתאבון:)
קחי בננה, כף קקאו, ביצה.. שימי בבלנדר כדי שיהיה אחיד... תשמני כלי כמו של סופלה ,תשפכי לבפנים , לתנור לבערך 10 דקות או עד שאת מכניסה קיסם ולא יוצא כלום על חום של 180 מעלות .. אפשר להשים אח"כ אבקת סוכר
אני עשיתי ממש טעים
אני עשיתי ממש טעים
באותו הנושא: