5 תשובות
גם ההורים שלי ככה והם לא מבינים שלא באלי להיות ליד אנשים כי אין לי כוח אליהם ואני מעדיפה להיות עם עצמי לבד.
אנונימית
שואל השאלה:
איך אני גורמת להם להפסיק??
אנונימית
גם לי זה ככה אבל רק עם אמא שלי... היא חושבת שאני מלא בטלפון ואני לא משקיעה בלימודים וזה ממש לא נכון... תדברי איתם תגידי להם שאת מעדיפה להיות בבית וזה גם יותר בטוח תסבירי להם על המצב מקווה שעזרתי
הם טועים?
להזכירך אנונימית יקרה את נמצאת כעט בסטיפס
זה לא אומר משהו?
אנונימית
מזדהה איתך אחותי... סובלים את זה בשקט מקסימום דברי איתם אם זה ממש מפריע לך