7 תשובות
באסה לך
קורה לגידולים ביותר...
אין מה להתאכזב תאמיני לי זה כלום
אל תתאכזבי יותר מדי, זה קורה לכולנו אחרי מבחן שאנחנו רואים איזה טעות או שתיים מטומטמות. יהיה בסדר, עדיין עשית את כל יכולתך.
מכירה תתחושה לא נורא קורה לכולם
ולכי תדעי אולי גם עברת
ותמיד אפשר לגשת שוב פעם הכל בסדר.
שואל השאלה:
גם אם לא אכשל אוכל לגשת למועד ב?
ברור
את תמיד יכולה לשפר עד שתוציאי ציון שתאהבי
כנל, הכל טוב, מקסימום נעשה מועד ב