3 תשובות
לב להודעה.
אני בדרך כלל עושה לייק להודעה וזהו
תלוי ממי . אם את לא מכירה והוא שולח לך כזה צריך לחסום. אם את מכירה ואת באמת רוצה אותו אז לב להודעה, מסמיק