4 תשובות
שואל השאלה:
הן חושבות שהן מעלינו.
למה מי את בכלל תנחתי ומהר
הן חושבות שהן מעלינו.
למה מי את בכלל תנחתי ומהר
אנונימית
אני לא יודעת איך להגיב לזה כי אני גם אחות גדולה וגם אחות קטנה אז אני מבינה את שני הצדדים
גם אצלי זה ככה , וזה כלכך מעצבן בזמן האחרון היא התחילה לחלק לי פקודות
כאילו מה-----
כאילו מה-----
לי אין אח/ות קטנה אבל יש לי גדולה והיא חוצפנית לפעמים משהו שאין לתאר , זה פשוט עם הזמן הן הופכות להיות יותר ויותר חיות בסרט
באותו הנושא: