7 תשובות
לא אכפת לי איך, אני אעריך הרבה יותר מחמאות על האופי/התשובות שלי באתר.
אנונימית
יותר משהו בסגנון את מתוקה , פחות את ממש יפה ...
על האישיות יותר מאשר על המראה
על האישיות יותר מאשר על המראה
אני לא אוהבת שמחמיאים לי, זה מביך אותי
וואי כן
איך אני אוהבת?? רק תחמיא לי זה כבר יעשה את כל היום
על הלבוש שלי כי זה הדבר שאני הכי חסרת ביטחון לגביו
(אני מהאנשים שמתלבשים כמו אורן גל(:)
(אני מהאנשים שמתלבשים כמו אורן גל(:)
כן ברור
באותו הנושא: