14 תשובות
עם
לפעמים עם, לפעמים בלי.
בלי תחתונים עם פיג'מה
בלי
למה שאנשים ישנו בלי
עם ברור
הייתי מעדיף בלי זה יותר נוח ויותר בריא, אבל זה לא כל כך רלוונטי כשאני תמיד ישן על מדים...
עם תחתונים וחולצה שגדולה עליי
תלוי עם מי אני ישן ;)
חח אני בת אז פשוט בוקסר של גברים וחולצה ענקית בהגזמה

לכל הבנות פה אני ממליצה לכן בטירוף זה אחד הנוחים שיש