6 תשובות
אני חושבת שמעל 70$ צריך לשלם מכס אז כן (נראלי)
לא, מ-75 דולר משלמים מכס.
אלא אם כן הדולר ירד בצורה משמעותית, מה שלא נראה לי שיקרה.


צודק בדקתי.
כרגע 75 דולר - 245 שקלים.
יכול להיות שערך הדולר ירד עוד.
תעשי את שיקולייך.
^הדולר כבר ירד ל3.27
אז זה ממש גבולי אבל זה עדיין מתחת ל75 דולר אז זה בסדר אני חושב
גבולי, תלוי בהמרה/עד כמה המכס יהיו נחמדים
שואל השאלה:
בדקתי ו75 דולר זה 245 שקל אבל אני לא יודעת אם במכס זה מדוייק
כן זה נכון^
העניין הוא שהערך של הדולר ממשיך לרדת ולעלות אז אי אפשר לדעת בדיוק בגלל שזה בהפרש של איזה דולר וחצי
מקווה שיהיו נחמדים במכס ;)