6 תשובות
אתה לא צריך לחפש לתקן אותה. היא לא פרויקט לתיקון. היא מי שהיא. האישיות שלנו מתעצבת לפי החוויות שעברנו בחיים, בין היתר. זאת מי שהיא, ואתה יכול ויש לך כל זכות שבעולם להחליט שאתה לא מתחבר לזה ואתה צריך משהו אחר בזוגיות. אבל אל תחפש לתקן אותה. היא לא צריכה תיקון. ככה היא, או שתקבל את זה או שתיפרד ממנה.
אי אפשר פשוט לבוא ו-"לתקן" אדם שבור, זה לא עובד ככה.
אם זה לא מתאים לך , תיפרד, לגיטימי לגמרי, למרות כל מה שהיא עברה, היא צריכה לבטוח בך, ואם היא יודעת שהיא לא מסוגלת לזה, שלא תיכנס למערכת יחסים.
אם זה לא מתאים לך , תיפרד, לגיטימי לגמרי, למרות כל מה שהיא עברה, היא צריכה לבטוח בך, ואם היא יודעת שהיא לא מסוגלת לזה, שלא תיכנס למערכת יחסים.
אי אפשר לתקן משהו שהוא לא שבור... ואי אפשר לתקן אישיות של בן אדם... תן לה את הזמן שלה תראה לה שאתה תמיד כאן לא משנה מה תראה לה שאתה לא כמו המנ*אק שהיה לה תראה לה שאיתך היא לא חייבת להשים כל כך הרבה מגננות וחומות אל תשנה אותה ואל תנסה אפילו לשנות אותה רק תראה לה שהיא לא לבד ואתה כאן והיא תפתח לאט לאט בקצב שלה..
שואל השאלה:
אני ניסיתי הכול, אני באמת נותן לה הכול, כול דבר שיש בעולם, אבל היא לא מוכנה להקשיב והיו המון פעמים שהיא אמרה לי שאני לא מספיק גבר בשבילה, אם בגלל שאני מתנהג אלייה הכי טוב שאפשר בעולם אני לא גבר אני כבר לא יודי מה יש לה.... אני לא יודע מה לעשות
אני ניסיתי הכול, אני באמת נותן לה הכול, כול דבר שיש בעולם, אבל היא לא מוכנה להקשיב והיו המון פעמים שהיא אמרה לי שאני לא מספיק גבר בשבילה, אם בגלל שאני מתנהג אלייה הכי טוב שאפשר בעולם אני לא גבר אני כבר לא יודי מה יש לה.... אני לא יודע מה לעשות
אנונימי
^ אז אני באמת לא יודעת מה להגיד לך אולי היא רוצה שתתן לה את הזמן שלה לפתוח את המגננות ולהתרגל לזה שיש לה חבר שלא אונס או מרביץ אם היא תיפרד ממך בגלל שאתה לא "גבר" מספיק אז תדע שהיא לא הייתה מוכנה אלייך ושמגיע לך מישהי יותר טובה מזה...
תראה. אתה לא יכול לכפות על בן אדם תהליכים כאלה.
אבל זה שהיא עברה טראומות לא אומר שאתה חייב להתמודד עם התנהגות שפוגעת בך או מתסכלת אותך. להגיד ''אתה לא מספיק גבר בשבילי'' זאת אמירה פוגעת ואני לא יודעת מה זה קשור בכלל לזה שהיא עברה טראומות.
אבל אתה לא חייב להישאר ולספוג את זה. כמו שאמרתי אתה יכול להישאר ולקבל אותה כמו שהיא או להיפרד. מותר לך ולגיטימי.
אבל זה שהיא עברה טראומות לא אומר שאתה חייב להתמודד עם התנהגות שפוגעת בך או מתסכלת אותך. להגיד ''אתה לא מספיק גבר בשבילי'' זאת אמירה פוגעת ואני לא יודעת מה זה קשור בכלל לזה שהיא עברה טראומות.
אבל אתה לא חייב להישאר ולספוג את זה. כמו שאמרתי אתה יכול להישאר ולקבל אותה כמו שהיא או להיפרד. מותר לך ולגיטימי.
באותו הנושא: